به اشتراک گذاری شماره موبایل با فیسبوک،توسط واتس اپ

bonyan 1395/12/25

فهرست مطالب
به اشتراک گذاری شماره موبایل با فیسبوک،توسط واتس اپ

شما میتوانید جلوی به اشتراک گذاری شماره موبایل با فیسبوک،توسط واتس اپ را بگیرید:

اما باید این کار را هرچه سریعتر انجام دهید

پیام رسان محبوب واتس اپ دیروز اعلام کرد که بخشی از اطلاعات کاربران خود شامل شماره تلفن آنها را با فیسبوک ، شرکت مادر خود به اشتراک خواهد گذاشت .

این دو شرکت اعلام کرده اند که این خط مشی جدید به شما در پیدا کردن دوستانتان یاری خواهد رساند  و باعث بهبود تجربه ی شما از تبلیغات و محصولات فیسبوک خواهد شد .

اما در کنار این موارد ، این خط مشی جدید به کسب و کارهای دیگر برای رسیدن به مشتریان بلقوه ی خود نیز کمک خواهد کرد ، همانطور که واتس اپ شرح داده است ، با استفاده از این اطلاعات بانک ها یا خطوط هواپیمایی میتوانند در صورت برداشت مشکوک از حسابتان و یا تاخیر در پرواز با شما تماس بگیرند .

به اشتراک گذاری شماره موبایل با فیسبوک،توسط واتس اپ

واتس اپ متعهد شده است که این اطلاعات را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار ندهد اما اگر هنوز در مورد قرار دادن شماره تماس خود در جایی که ممکن است توسط صدها برند گرسنه ی اطلاعات  دیده شود مردد هستید هنوز شانس این را دارید که از به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با فیسبوک جلوگیری کنید . البته اگر سریع دست به کار شوید !

 

دو روش برای این کار وجود دارد و البته یکی از این روش ها تنها زمانی کاربرد دارد که شما هنوز با پیغام “new terms ” فیسبوک موافقت نکرده اید . در این صورت به جای اینکه بدون خواندن توضیحات کلید “agree” را بزنید ، با زدن روی گزینه ی “read more”   تیک چک باکس “Share my WhatsApp account information with Facebook…” را بردارید .اما اگر قبلا در مواجهه با این پیغام گزینه ی “agree”  را زده اید نگران نباشید . تا ۳۰ روز پس از قبول خط مشی جدید میتوانید این گزینه را غیرفعال کنید . . برای اینکار به منوی settings  رفته و پس از انتخاب گزینه ی account تیک گزینه ی “Share my account info” را بردارید .

منبع :

http://www.theverge.com/2016/8/26/12655518/how-to-stop-whatsapp-sharing-phone-number-facebook

 

بدون دیدگاه