ویندوز 10 امن ترین سیستم عامل مایکروسافت

bonyan 1395/12/24

فهرست مطالب
ویندوز 10 امن ترین سیستم عامل مایکروسافت

ویندوز 10 امن ترین سیستم عامل مایکروسافت

ویندوز 10 شما را به سمت محیطی امن هدایت می کند البته کاربران اجباری برای ارتقای سیستم خود به ویندوز 10 ندارند.

 با این حال هیچ شکی نیست که ویندوز 10 امن ترین سیستم عامل مایکروسافت تا به امروز است و دارای مزایای امنیتی بسیاری است. این غول امنیتی با جزئیات به شما نشان می دهد که چگونه شما را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت می نماید.

مقابله با تهدیدات امروز نیاز به یک رویکرد جدید دارند، ویندوز 10 تغییرات معماری را ارائه می کند که فراتر از ساختن یک دیوار محافظتی است و از درون، شما را در برابر عوامل بیرونی محافظت می نماید.

 اگر شما کمی دقت کنید می بینید که تهدیدات اینترنتی در طول زمان تکامل یافته اند و این روند تکامل تهدیدات نگران کننده است. شرکت های تجاری بسیاری مورد حمله واقع شده اند و بیشتر حمله کنندگان انگیزه های نهانی داشته اند.

اگر فکر می کنید که سازمان شما می تواند در تیررس حمله مهاجمین باشد به این سوالات پاسخ دهید. آیا مهاجمان به شبکه شما دسترسی دارند؟ چقدر طول می کشد تا آنها بتوانند به شبکه شما دست پیداکنند ؟ سرعت دسترسی آنها چقدر است ؟

 در حالیکه اگر مورد حمله قرار بگیرید معمولا چندین ماه برای از بین بردن اثرات این حمله نیاز دارید.

پس مایکروسافت چگونه ادعا می کند که با ویندوز 10 شما را امن نگه می دارد؟

در ویندوز 10 ما تغییرات معماری قابل توجهی را در پلت فرم اعمال کرده ایم. این تغییرات تنها به ساختن یک دیوار ایمنی مربوط نمی شود بلکه شامل بهبود تاکتیک هایی است  که می تواند شما را در برابر این تهدیدات ایمن نگه دارد. برای رسیدن به این امر، ویندوز 10 از تکنولوژی های سخت افزاری برای کمک به حفظ هویت کاربر، حفاظت از اطلاعات شما در برابر هکرها و تهدیدات نرم افزاری مخرب استفاده می نماید.

حال شما پاسخ دهید : آیا واقعا ایمان دارید که ویندوز 10 شما را امن نگه می دارد یا اینکه شما بر سیستم های امنیتی دیگری تکیه می کنید ؟

 

 

بدون دیدگاه