گوگل پیش نمایش اندروید N را منتشر نمود

bonyan 1395/12/24

فهرست مطالب
گوگل پیش نمایش اندروید N را منتشر نمود

گوگل پیش نمایش اندروید N را منتشر نمود

نبرد میان Android و ios شدت گرفته است. با این حال می توان گفت که هر دو فوق العاده هستند.اپل این اجازه را می دهد که به روز رسانی ها به موقع و سر وقت انجام شود. سیستم عامل تلفن همراه گوگل نیز برای اکثر تولیدکنندگان و انواع مختلف دیوایس ها در دسترس است. روشن است که چرا اندوروید بیشتر در جهان استفاده می شود. چون با سیستم های مقرون به صرفه تری سازگار است در حالی که اپل این گونه نیست.

امروز گوگل با انتشار اولین پیش نمایش توسعه اندروید N به دنیای تکنولوژی شوک بزرگی وارد کرد.

گوگل پیش نمایش اندروید N را منتشر نمود، اندروید N جانشین فوق العاده ای برای مارشمالو بوده و بر روی بسیاری از دیوایس های Nexus در دسترس می باشد و می توانید آن را نصب نمایید.

 Dave Burke مهندس گوگل می گوید : ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم پیش نمایشی از توسعه اندروید N داشته باشیم. با انتشار یک پروژه در حال انجام ما نیاز به گرفتن باز خور داریم تا بتوانیم آن را به صورت مناسب تری توسعه دهیم. ما امیدواریم که بتوانیم در تابستان امسال نسخه نهایی آن را منتشر کنیم. ما با توجه به بازخوری که می گیریم برنامه مای خود را آماده می کنیم.

این پیش نمایش شامل یک SDK به روز شده برای آزمایش بر روی شبیه ساز رسمی اندروید و Nexus 6, Nexus 5X, Nexus 6P, Nexus Player, Nexus 9, and Pixel C می باشد.گوگل پیش نمایش اندروید N را منتشر نمود این نسخه پیش نمایش اولیه تنها برای توسعه دهندگان بوده و فعلا برای استفاده روزانه و یا استفاده مصرف کننده در نظر گرفته نشده است. هرچقدر به محصول نهایی نزدیک شویم از مصرف کنندگان دعوت می کنیم که آن را امتحان کنند. از ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از split-screen و ساختن Pixel C مفیدتر اشاره نمود. همچنین در بهبود عمر باتری و مدیریت حافظه نیز کارامد است .

 

بدون دیدگاه