آفیس 2019 تنها بر روی ویندوز 10 کار خواهد کرد

bonyan 1396/11/14

microsoftofficestock.0 1

مایکروسافت اعلام کرد که مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس ۲۰۱۹ تنها بر روی ویندوز 10 قابل اجرا خواهد بود. و اگر شما می‌خواهید آخرین نسخه از آفیس را بدون مشترک شدن به سرویس آفیس 365 تجربه کنید؛ باید ویندوز ۱۰ خود را بروزرسانی کنید. این حرکت به‌صورتی طراحی شده است که بتواند فشار کسب و کارهایی را که در آفیس 365 اشتراک گذاری می‌شود را به‌عنوان نرم‌افزار مستقل  ۲۰۱۹ در ویندوز ۱۰ و نه ویندوز ۷ یا ویندوز ۸.۱ پشتیبانی کند. این آفیس روی سیستم مک(Mac) تأثیری ندارد و برای آن محصول جداگانه‌ای با برنامه‌ای متفاوت عرضه می‌شود، مایکروسافت همچنین چرخه عمر پشتیبانی آفیس ۲۰۱۹ را تغییر داد؛ بنابراین کاربران  پنج سال پشتیبانی اصلی و سپس تقریبا دو سال پشتیبانی گسترده را دریافت خواهند کرد.

آفیس ۲۰۱۹ (با ورود به نیمه‌دوم سال ۲۰۱۸) برنامه‌های معمول Word، Excel، PowerPoint و Outlook را همراه با نسخه‌های سرور Exchange، SharePoint و Skype برای کسب و کار در مجموعه خود قرار می‌دهد. (مایکروسافت قصد دارد نسخه‌های پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۹ را در اواسط سال ۲۰۱۸ منتشر کند) و این‌ نرم افزار عمدتا برای سازمان‌هایی طراحی شده‌ است که از نسخه ابری آفیس ۳۶۵ استفاده نمی‌کنند.

مایکروسافت همچنین پشتیبانی ویندوز ۱۰ خود را برای مشتریان سازمانی و آموزشگاه‌ها در‌  نسخه‌های خاصی از‌ سیستم‌عامل  گسترش می‌دهد؛ ویندوز ۱۰ نسخه ۱۵۱۱، ۱۶۰۷، ۱۷۰۳ و ۱۷۰۹ برای شش ماه دیگر پشتیبانی می شود تا به شرکت‌های سازمانی و آموزشگاه‌ها کمک کند تا به آخرین نسخه‌های Windows 10 که قابلیت ‍‍پشتیبانی دارند منتقل شوند.

منبع : theverge

بدون دیدگاه