مایکروسافت فروشگاه اپلیکیشن های خود را بهبود می بخشد

bonyan 1395/12/23

فهرست مطالب
مایکروسافت فروشگاه اپلیکیشن های خود را بهبود می بخشد

مایکروسافت فروشگاه اپلیکیشن های خود را بهبود می بخشد.

پیدا کردن اپلیکیشن هایی که در فروشگاه ویندوز منتشر میشود در واقع نباید کار مشکلی باشد،

اما متاسفانه این دقیقا همان چیزی است که برخی از توسعه دهندگان نسبت به آن شکایت دارند.

وقتی که شما جستجویی را انجام می دهید به نظر میرسد که عناوینی وجود دارد که آن را در نتایج به شما نشان می دهد و این برای توسعه دهندگان یک فاجعه است. این مسئله نه تنها برای توسعه دهندگانی که سخت برای یک اپلیکیشن کار کرده اند بلکه برای خود مایکروسافت و سایر کاربران نیز مساله ساز است.

به صورت کلی باید گفت که توانایی در جستجو نشان دهنده کیفیت فروشگاه است.

این موضوع این غول نرم افزاری را وادار ساخته است تا دست به بهبود  و بهینه سازی بزند.

مایکروسافت فروشگاه اپلیکیشن های خود را بهبود می بخشد.

زیرا این مساله باعث سرخوردگی بسیاری از توسعه دهندگان شده است. راهکاری که برای این مساله در نظر گرفته شده است تنظیم رتبه بندی دقیق تر و افزایش سرعت الگوریتم نمایه سازی است به نحوی که بتواند نتایج جستجوی بهتری را ارائه دهد.

مایکروسافت به صورت خاص تمرکز خود را بر روی نام و کلمات کلیدی مرتبط گذاشته است. مایکروسافت می خواهد پشتیبانی از توسعه دهنده را مد نظر قرار داده و اطمینان حاصل کند که آیا راهکار و بروز رسانی های انجام شده باز هم گزارش شکایت در پی خواهد داشت یا خیر.

توسعه دهندگان نیز می خواهند این اطمینان را داشته باشند که آیا عنوان برنامه آنها در نتایج نشان داده می شود یا خیر و اینکه کلمات کلیدی مرتبط به عنوان ، به عنوان هرزنامه شناخته می شوند یا خیر .

مایکروسافت می گوید حتی نحوه مدیریت این اپلیکیشن ها و مرور آنها نیز تغییر کرده است. مایکروسافت می گوید برای حمایت از توسعه دهندگان و برای جلوگیری از نتایج منفی ، بهتر است از ویندوز 10 استفاده کنید.

بدون دیدگاه