آنتی ویروس اوست : امنیت تایید شده برای ویندوز و مک

bonyan 1396/12/08

در دو تحقیق اخیر آزمایشگاه AV-TEST مشخص شد که آنتی ویروس اوست بهترین نرم افزار ضد ویروس رایگان برای کاربران خانگی ویندوز و مک می باشد.

Avast AV Test Certifications Windows MacOS 2

در طول نوامبر و دسامبر 2017، آزمایشگاه تست هایی در مورد  حفاظت، عملکرد ، و قابلیت استفاده را در میان آنتی ویروس ها  ارزیابی کرد. آنتی ویروس اوست در تمامی این تست ها توانست رتبه بالا را کسب کند.تست های حفاظتی شامل معرفی بیش از 10،000 نمونه بدافزار به رایانه محافظت شده با اوست بود. آنتی ویروس اوست  توانست نمره کامل این گروه را بدست آورد.همچنین در رده های عملکرد و قابلیت استفاده در رتبه بالا قرار گرفت. این مساله نشان می دهد که آنتی ویروس اوست بدون هیچ گونه کاهش قابل توجهی عملکرد، از سیستم شما محافظت می کند .

مکینتاش  نیز به امنیت سایبری  نیاز دارد و هر روز ضرورت آن بیشتر تر احساس می شود. سال گذشته اوست  بیش از 250 میلیون نفوذ مخرب به سیستم های  مک را شناسایی و مسدود کرد

AV-TEST سیزده محصول آنتی ویروس را برای Mac بررسی کرد، از جمله Avast Security for Mac.بیش از 500 تهدید به این سیستم حمله کردند و Avast Security به صورت 100% آنها را شناسایی و مسدود کرد.

علاوه بر این،  از طریق برنامه هایی که به راحتی قابل تشخیص نیستند و در ظاهر دوستانه اما در باطن مخرب هستند نیز از آنتی ویروس ها تست گرفته شد، Avast Security با موفقیت 98% توانست سربلند بیرون بیاید.

اگر هنوز عضو بزرگترین شبکه امنیت سایبری نیستید، اکنون زمان مناسبی برای شروع است.

منبع : Avast

بدون دیدگاه