آینده ی برنامه Windows Insider

bonyan 1395/12/24

فهرست مطالب
آینده ی برنامه Windows Insider

مایکروسافت طرح خود برای آینده ی برنامه Windows Insider را اعلام کرد

 

پیش از انتشار به روز رسانی سالانه ی ویندوز ۱۰ ، Dona Sarkar امروز طرح مایکروسافت برای آینده ی برنامه Windows Insider  را اعلام کرد .

در این پست وبلاگی ، Dona Sarkar اعلام کرد که شرکت تصمیم دارد با تکامل و توسعه ی برنامه ی Insider  درک بهتری که آن چه کاربران میخواهند به دست آورد . با استفاده از این داده ها مایکروسافت خواهد توانست ویندوز ۱۰ را برای نسخه های بعدی این سیستم عامل بهبود ببخشد .

  • ما قصد داریم به کمک کاربران Insider این برنامه را هرچه بیشتر و عمیق تر توسعه و تکامل دهیم . میخواهیم درک بهتری از آنچه افراد میخواهند به دست آورند داشته باشیم . چه شروع یک تجارت ، چه خلق یک اثر هنری ، چه یادگیری مهارت و چه خلق یک فرصت شغلی . و میخواهیم بدانیم که ویندوز چگونه میتواند در این زمینه یاری کننده باشد .

ما از این اطلاعات برای برنامه ریزی نسخه ها و به روز رسانی های بعدی این سیستم عامل استفاده خواهیم کرد و کاربران Insider  از فناوری ما برای دستیابی به هرآنچه تصمیم به انجام یا یادگیری آن دارند بهره خواهند برد .

ما میخواهیم نشان دهیم چگونه ویندوز ۱۰ میتواند به عنوان اهرمی برای رسیدن کاربرانمان به اهداف شغلی و رویاییشان استفاده شود .

ما به سرمایه گذاری خود برای دیدار چهره به چهره با کاربرانمان ادامه خواهیم داد تا افرادی از تمام علایق و تخصص ها ایده هایشان را با ما به اشتراک بگذارند .

 

دستیابی به طیفی از کاربران با این حد از گوناگونی از میان افرادی با سطوح فنی متفاوت برای نسل بعدی این برنامه حیاتی خواهد بود .

آینده ی برنامه Windows Insider

علاوه بر این مایکروسافت قصد دارد سلسله رویداد هایی را با نام #WINsiders4Good برگزار کند که کاربران در آن بتوانند یکدیگر را ملاقت کنند .

شرکت اولین رویداد از این سلسله رویداد ها را دوم آگوست و به مناسبت جشن به روز رسانی سالانه ی ویندوز ۱۰ در سیاتل برگزار خواهد کرد .

آینده ی برنامه Windows Insider

در پایان خانم Sarkar  اعلام کرد که مایکروسافت بیلد های دیگری را نیز در ماه آگوست منتشر خواهد کرد . این بیلد جدید احتمالا با انتشار Redstone 2 مرتبط خواهد بود .

شما در مورد طرح مایکروسافت برای برنامه ی Windows Insider چه فکر میکنید ؟

نظرات خود را با ما و سایر کاربران مایکروسافت می به اشتراک بگذارید .

منبع :

http://mspoweruser.com/microsoft-shares-plans-windows-insider-programs-future/

 

بدون دیدگاه