تنها 45% از سازمانها از امنیت سایبری خود مطمئن هستند

bonyan 1395/12/23

فهرست مطالب
تنها 45% از سازمانها از امنیت سایبری خود مطمئن هستند

تنها 45% از سازمانها از امنیت سایبری خود مطمئن هستند

با توجه به گزارشات جدید، 92 % از مدیران بر این باورند که شرکت ها بایستی از امنیت سایبری خود مطمئن باشند در حالی که تنها 45% از سازمانها از امنیت سایبری خود مطمئن هستند.

با توجه به گزارش سیسکو در زمینه امنیت به نظر می رسد که کسب و کارها با تهدیدات سایبری فزاینده ای مواجه شده اند. در این گزارش به مشکلات زیر ساختی نیز اشاره شده است.

بین سالهای 2014  و 2015 تعداد سازمانهایی که زیرساخت های امنیتشان به روز بوده است 10% کاهش یافته است. در این گزارش مشخص شد که 92% از دیوایس هایی که از اینترنت استفاده می کنند بسیار آسیب پذیر هستند. بدتر اینکه 31% از کل دیوایس ها دیگر توسط فروشنده پشتیبانی نمی شوند. از سال 2014 تا 2015 تعداد موسسات کوچک و متوسط که از امنیت وب استفاده می کنند 10% کاهش داشته است و همین ضعف ساختاری یک خطر بالقوه برای تمامی شرکت ها به حساب می آید. موسسات کوچک و متوسط اغلب فاقد منابع لازم برای وضعیت امنیتی موثر می باشند. آنها در حال بهبود روش های امنیتی خود از طریق برون سپاری هستند که در سال 2015 به نسبت 2014 بیست و سه درصد افزایش داشته است.

افزونه های مرورگر های مخرب به عنوان یک منبع بالقوه نشت اطلاعات شناسایی شده، اگر چه آنها اغلب توسط تیم امنیتی به عنوان یک تهدید سطح پایین مشاهده شده است. این تهدید بر روی بیش از 85% سازمانها اثر می گذارد. جان استوانرت مدیر ارشد امنیتی سیسکو معتقد است : فناوری قابلیتی است که باید ساخته شود، خریداری شود و اداره شود. این چالشی است که امروزه شرکت های بسیاری با آن رو به رو هستند.

بدون دیدگاه