دریافت نمره کامل در آخرین تست امنیتی موبایل توسط اوست

bonyan 1396/05/31

AV TEST mobile security android

از گوشی هوشمند استفاده کنید؟ پس مطمئنا شما از یک محصول امنیتی برای محافظت از آن استفاده می کنید…

Avast Mobile Security بالاترین امتیاز ممکن را در امتحانات مرتبط به دست آورد – همه 13 امتیاز – در آخرین تست امنیتی موبایل  اوست در رده حفاظت نمره  6  از 6  ، در رده Usability نمره 6  از 6  و در رده ویژگی های امنیتی حیاتی نمره 6 را دریافت کرد.

در رده های تشخیص بدافزار در زمان واقعی،  اوست توانست 99.87٪ از 3،129 نمونه بدافزار منتشر شده را بر روی دستگاه های اندروید شناسایی کند. Avast Mobile Security عملکرد دستگاه را به خطر نمی اندازد، به این معنی که اندازه گیری های امنیتی عمر باتری را تحت تاثیر قرار نمی دهد، دستگاه شما را کند نمی کند یا ترافیک بیش از حد ایجاد نمی کند.

گوشی های هوشمند ما هنوز به اندازه کافی هوشمند نیستند تا بتوانند از تمام بدافزارهای واقعی در  زمان ما محافظت کنند. به این ترتیب، تهدیدات تلفن همراه در حال افزایش است، علاوه بر اینکه پیچیده تر شدن ، امکان تشخیص آنها نیز دشوارتر شده است.

همه چیز در گوشی های هوشمند ما برای ما مهم است: تماس های ما، عکس های ما و برنامه های کاربردی که ما هر روز استفاده می کنیم، مانند برنامه های بانکداری تلفن همراه 77 درصد از آمریکایی ها اکنون از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و شیوه استفاده از آنها در سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است.این به خوبی نشان می دهد که کاربر اغلب از دستگاه تلفن همراه خود برای انجام معاملات مالی و خرید استفاده می کند.

در ماه ژوئیه، Avast بیش از 32 میلیون کاربر Avast آندروید را در برابر بیش از 1 میلیون تهدید تلفن همراه مانند ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوسی و ransomware محافظت کرد.

حفاظت پیشرفته اوست چیزی فراتر از امنیت است، ارائه ویژگی های اضافی مانند ویژگی های ضد سرقت، و گزینه ای برای جلوگیری از تماس های ناخواسته شما را در برابر تمامی بدافزارها محافظت می نماید.

منبع : https://blog.avast.com/avast-receives-perfect-score-in-latest-mobile-security-test

بدون دیدگاه