نکاتی برای آموزش کارکنان خود در زمینه امنیت سایبری

bonyan 1396/05/08

در جریان جلسات دو روزه در Black Hat 2017، بسیاری از موضوعات جالب مورد بحث قرار گرفت.

Featured office teacher

یک نکته جالب در هنگام ارائه و صحبت های  آرنو ویشوانات از دانشگاه بوفالو مطرح شد. او در مورد مشکلات بسیاری با برنامه های آموزشی سایبری صحبت کرد. وی در طی صحبتش تمرکز بر روی بر میزان بالای کارکنانی داشت  که به رغم آموزش در محل کار، قربانی  فیشینگ شدند. سپس، شرکت ها را به چالش کشید و از آنها در مورد چگونگی ارائه آموزش به کارکنان و اینکه چرا و چگونه کارکنان قربانی لجبازی های جرایم اینترنتی در انواع مختلف می شوند، سوال پرسید

تیم های فناوری اطلاعات برای کمک به آموزش کارکنان شرکت هایشان مسیر ساده ای را در پیش ندارند.در آزمایشگاه کسپرسکی، دائما اطلاعات را به اشتراک می گذارند تا به کارکنان IT کمک کنند تا کارکنان را با راهنمایی های عملی آموزش دهند .در زیر برخی از مقالات سفید برای کمک به آموزش کارکنان در امنیت سایبری به شما معرفی می شوند

  • Ransomware 101– بحث می کند که باج افزار  چیست و کارمندان  چگونه باید از آن اجتناب کنند.
  • Dangers of Phishing– گزارش، اطلاعاتی را در خصوص فناوری اطلاعات ارائه می دهد که به کارکنان شرکت ها کمک می کند تا از برنامه های فیشینگ جلوگیری کنند.
  • Take it to the Boardیک راهنمای عملی برای سوالاتی است که باید قبل از رفتن به پیش رئیس یا هیئت مدیره خود و درخواست بودجه بیشتر برای امنیت سایبری پاسخ دهید.
  • Threats from Within خواندن یک مقاله خوب در مورد موضوع عنصر انسانی که ضعیفترین پیوند در امنیت سایبری شرکت است. این مقاله همچنین راهنمایی هایی را برای تیم های فناوری اطلاعات برای کارکنان ارائه می دهد.
  • Cryptoransomware – بیایید با آن روبرو شویم، طی سال گذشته ما شاهد حملات بزرگی به سازمان های دولتی از جمله بیمارستان ها و شرکت های بزرگ مخابراتی بوده ایم. ما همچنین شاهد وقوع انفجارهای جهانی از طریق WannaCry بوده ایم.

بدون دیدگاه