کل جهان در معرض خطر است: اویرا در مقابل “Bundestrojaner”

bonyan 1396/04/12

avira blog the entire world at risk avira takes a stand against the bundestrojaner2 750x354 1

Avira موضع قوی خود را در برابر اصلاحات قانونی جدید Bundestrojaner اعلام کرد: “هر نرم افزاری که تلاش کند از آسیب پذیری سیستم ها برای آلوده کردن دستگاه های مشتریان ما  سواستفاده نماید بلافاصله شناسایی، غیرفعال و حذف می شود”

آلمان اخیرا اصلاحات قانونی را تصویب کرده است که تهدید جدی برای حفظ حریم خصوصی و امنیت شبکه های عمومی در سراسر جهان به حساب می آید، زیرا تاثیر بالقوه آن فراتر از آلمان است.

اصلاحات جدید اجازه می دهد تا مقامات بدون اجازه کاربر در یک شبکه خصوصی رمز اینترنت او را به دست آمورده و نرم افزارهایی نصب کنند. این نقص امنیتی در برنامه نویسی است که اجازه می دهد به طور مخفیانه به یک دستگاه یا برنامه دسترسی پیدا کند. این کار  نه تنها باعث آسیب رساندن به کاربران آنلاین در سراسر جهان می شود بلکه موجب افزایش احتمالحملات جنایتکاران سایبری نیز می شود.یک سیاست مشابه اخیرا امنیت نه تنها کاربران خانگی، بلکه بیمارستان ها، ایستگاه های قطار، بانک ها و خدمات مخابراتی را نیز به خطر انداخته است.

مدیر عامل اویرا علام کرده است : من نگرانی های زیادی در مورد این اصلاحات قانونی “Bundestrojaner” دارم. در Avira ما اعتقاد داریم که امنیت یک حق است، نه یک امتیاز. امنیت و اعتماد مشتریان ما بسیار مهم است و ما آن را تجارت نمی کنیم. مسئولیت جمعی ما افزایش سطح امنیت تجهیزات دیجیتال، خدمات اینترنت و نرم افزار است. اگر ما این کار را نکنیم، بدافزارها از آنها سوء استفاده خواهند کرد تا آسیب برسانند. ما هر نوع نرم افزاری را  که تلاش می کند از آسیب پذیری های سیستم استفاده کند،  به عنوان یک  تروجان در نظر میگیریم. بر این اساس، ما آن را حذف خواهیم کرد.

کارشناسان Avira هر ماه یک میلیارد برنامه یا وب سایت مخرب را شناسایی می کنند. اصلاحات قانونی جدید به دولت اجازه می دهد که وضعیت را پیچیده تر کند. علاوه بر این، آسیب پذیری های احتمالی “Bundestrojaner” می تواند به حملات سایبری کمک کند تا مدارک جعلی را در سیستم های کاربران وارد کند. این ممکن است منجر به یک سلسله از پیام های ناخواسته برای کاربرانی شود که دستگاه های آنها توسط دولت رمزگشایی شده است.

“ما معتقدیم که هر آسیب پذیری کشف شده باید به توسعه دهندگان سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی اعلان شود.. مسئولیت هر کس زمانی است که یک آسیب پذیری جدید کشف شود، نه اینکه آن را مخفی نگه دارد، زیرا این سازوکارهایی است که هکرها و نویسندگان بدافزار برای آلوده کردن رایانه ها استفاده می کنند. ”

Avira امنیت بالای در برابر ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، Ransomware، فیشینگ و سایر تهدیدهای آنلاین را به میلیون ها کاربر در سراسر جهان ارائه می دهد. ویژگی های تشخیص جدید و لایه های حفاظتی به طور مداوم با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و تکنولوژی انبساطی مبتنی بربرای طبقه بندی و مسدود کردن آخرین تهدیدات  توسعه می یابند.

منبع : https://blog.avira.com/avira-takes-stand-against-bundestrojaner/

بدون دیدگاه