آفیس 365 – غنی تر کردن کارهای گروهی

bonyan 1396/06/13

امروزه انجام کار های گروهی تبدیل به امری مهم جهت موفقیت شده است. در آفیس 365 شما می توانید تجربه کار با دیگران را به روشی بهبود یافته تر داشته باشید

  • بهینه سازی کار با اکسل

امروز ما گام مهمی در جهت افزایش توانایی افراد برای انجام بهتر کار برداشته ایم.  . اکنون هر کسی می تواند همزمان در صفحات گسترده ذخیره شده در شیرپوینت آنلاین، OneDrive یا OneDrive  کار کند. با استفاده از اکسل هماهنگ ، می توانید به راحتی از این که چه کسی با شما در یک صفحه گسترده کار می کند آگاه شده و اطمینان داشته باشید که تغییرات  را هنگام کار شما مشاهده می کند.

ما همچنین دسترسی عمومی AutoSave را در ورد، اکسل و مشترکین پاورپوینت را اعلام می کنیم . شما می توانید اسناد خود را در OneDrive و SharePoint ذخیره کنید. بدون آن که نگران باشید که آیا شما به تنهایی یا با دیگران کار می کنید. آخرین تغییرات شما به طور خودکار  ذخیره می شود، و شما هرگز نباید نگرانی ایی در این مورد داشته باشید.

New to Office 365 in August 1

  • توانمندسازی دانش آموزان و معلمان با مایکروسافت

تجارب جدیدی  ایجاد کردیم تا به مدارس کمک کنیم تا درگیری های درون را تقویت کنند،  آموزش حرفه ای را تقویت کرده و ارتباطات مؤثرتری در مدارسایجاد شود. ما به روز رسانی های جدیدی را منتشر کردیم که باعث می شود دانش آموزان و معلمان هم با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند. معلمان همچنین می توانند به  تنظیمات  OneNote Class و Staff Notebook خود در داخل نرم افزار دسترسی پیدا کنند و مدیریت کلاس درس را ساده تر کنند.

New to Office 365 in August 2اکنون معلمان می توانند لینک های وب راضافه کنند و اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان به منابعی که برای موفقیت نیاز دارند دسترسی دارند. مدیران فناوری اطلاعات نیز می توانند مجوزهای برنامه های شخص ثالث را در تیم مشخص کنند و می توانند مجوز های اختصاصی و چت خصوصی را فعال یا غیر فعال کنند. این کنترل های پیشرفته، مدیران IT را قادر می سازد تا یک محیط یادگیری امن و مطمئن را برای نیازهای منحصر به فرد مدارس ایجاد کنند.

  • پروفایل های غنی در حال حاضر در Outlook برای ویندوز در دسترس است

مهمترین دارایی سازمان، مشتریان آن هستند. در ماه مارس، ما چشم انداز خود را برای ایجاد یک نمایه هوشمند  اعلام کردیم که نحوه ارتباط با همکاران، مخاطبین خارجی و گروه ها را تقویت می کند. امروز، این طراحی را تجدید و بهینه کرده ایم.  این نمایه جدید، مهمترین اطلاعات را در دستان شما قرار می دهد، از جمله فایل های مربوطه، گفتگوها و عضویت در گروه.

New to Office 365 in August 3

  • بهبود ارتباطات شرکت با Yammer

برنامه یامر جدید طراحی شده برای iPad  تجربه بهبود یافته در جستجوی جهانی، ورود خودکار و طراحی به روز شده را در اختیار شما قرار می دهد. این به شما اجازه می دهد تا  به راحتی اطلاعاتی را که می خواهید پیدا کنید.

New to Office 365 in August 4

منبع : https://blogs.office.com/en-us/2017/08/31/new-to-office-365-in-august-enriching-teamwork/

بدون دیدگاه