ابزار مدیریت از راه دور ESET بر روی Microsoft Azure

bonyan 1395/12/25

فهرست مطالب
ابزار مدیریت از راه دور ESET بر روی Microsoft Azure

ESETابزار مدیریت از راه دور خود بر روی Microsoft Azure  را معرفی کرد .

ابزار مدیریت از راه دور ESET بر روی Microsoft Azure

ESET  به عنوان یکی از پیشگامان جهانی در امنیت IT  با بیش از دو دهه سابقه در این حوزه ، امروز ماشین مجازی ERA  یا ESET Remote Administrator را برای Microsoft Azure  معرفی کرد .

این محصول به Adminstrator  ها اجازه می دهد تا هر زمانی به محیط حفاظتی سیستم وارد شوند و به راحتی و با سرعت، مدیریت امنیتی و یا رفع مشکلات احتمالی را انجام دهند .

در حوادت و اتفاقات امنیتی مانند نفوذ به سیستم هر لحظه و ثانیه حیاتیست . امکان رفع سریع مشکلات و مخاطرات در نهایت به موفقیت کسب و کار منجر خواهد شد .

وجود ماشین مجازی ERA  برای Azure  گزینه های در دسترس را برای کسب کار های مختلف که میخواهند راهکار های امنیتی ESET  خود را از طریق فضای ابری مدیریت کنند افزایش خواهد داد .  چه آنکه دستگاه هایی که آنها مدیریت میکنند نیز در فضای Cloud باشند یا خیر .

ابزار مدیریت از راه دور ESET بر روی Microsoft Azure

دسکتاپ ها و سرورهای فیزیکی و مجازی به راحتی قابل مدیریت خواهند بود فارغ از آنکه سیستم عامل آنها ویندوز است یا مک و یا لینوکس یا آنکه دستگاه های موبایل اندرویدی یا IOS  هستند .

Michal Jankech مدیر محصول در ESET  میگوید همزمان با انتشار نسخه ی ۶٫۴  ،  ERA  در فروشگاه Azure  نیز ارائه شده که تست و یا به کارگری آن با اکوسیستم Azure  را بسیار ساده می کند .

به کار گیری ERA  در فضای ابری راه حلی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که به هیچگونه منابع اضافی نیاز نخواهد داشت و امکان پایش و کنترل ۷/۲۴ را حتی در مواقع از دسترس خارج شدن یا اشکال در سرور نیز فراهم می کند که در نتیجه مخاطرات را کاهش داده و زمان رفع عیب را کوتاه می کند . . با ارائه ی یک ماشین مجازی از پیش کانفیگ شده به همراه ERA  هرکسی تنها با داشتن دسترسی به اینترنت قادر به استفاده از آن خواهد بود .

برای کسب و کار های کوچک تا متوسط این گزینه به نسبت به استفاده از ERA  بر روی زیرساخت های دیگر کاملا به صرفه خواهد بود .

همانگونه که در نسخه های پیشین ERA  نیز دیده شده است این کنسول مدیریت از راه دور که مستقل از پلتفرم فعالیت میکند برای کارایی بالاتر ، ارتقای امنیت و کاهش هزینه ی کلی به کارگیری و مدیریت ساخته شده است .

این محصول از یک سیستم مدیریتBuilt-in  برای کاهش زمان downtime  بهره می برد همزمان با آنکه امکان انجام خودکار اقدامات را حتی در صورت آفلاین بودن و متصل نبودن دستگاه های نهایی به ERA  فراهم می کند.

Tim Rains مدیر امنیتی شرکت مایکروسافت میگوید : ” در چشم انداز امنیتی امروز ، داشتن یک راه حل امنیتی قدرتمند که قابلیت دسترسی و مدیریت آسانی داشته باشد برای کسب و کار ها بسیار ضروریست . Microsoft Azure  مزایای سیستم های ابری چون قابلیت گسترش ، چابکی و قابلیت اتکا را در اختیار کسب و کارهایی که قصد دارند راه حل های امنیتی ESET  خود را از طریق ماشین مجازی ERA  مدیریت کنند قرار می دهد .  وجود ماشین مجازی ERA  بر روی Azure  برای کسب و کارهایی که به دنبال یک راه حل امنیتی جامع و کاربرد پسند هستند گزینه ی جالب توجهی خواهد بود . “

ماشین مجازی ERA  به همراه لایسنس محصول ESET  ارائه خواهد شد و هیچ هزینه ی اضافی دیگری نخواهد داشت .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارائه ماشین مجازی ERA  بر روی Azure  به اینجا مراجعه کنید

ابزار مدیریت از راه دور ESET بر روی Microsoft Azure

درباره ESET

ESET  از سال ۱۹۸۷ با توسعه نرم افزار های امنیتی که حائز جوایز مختلف شده اند ، حالا به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر کمک می کند تا از فناوری امن تر لذت ببرند .

محصولات این شرکت با پوشش تمام پلتفرم های محبوب برای مشتریان و کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان عملکری عالی به همراه حفاظت فعال را به ارمغان آورده است .

شبکه ی فروش این شرکت بیش از ۱۸۰ کشور را در بر میگیرد و دفاتر منطقه ای این شرکت نیز در براتیسلاوا ، سن دیگو ، سنگاپو و بوئنس آیرس فعال هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.eset.com  استفاده کنید یا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید .

 

مرکز اصلی این شرکت در براتسیلاوا (اسلواکی) قرار دارد و مراکز توزیع این شرکت نیز در سن دیگو (ایالات متحده) بوئنس آیرس ( آرژانتین) و سنگاپور فعال هستند .

ESET  همچنین مراکز تحقیقاتی خود را در براتیسلاو ، سن دیگو ، بوئنس آیرس ، سنگاپور ، پرو ، کوزیس ، کراکو(هلند) ، مونترال (کانادا) و مسکو (روسیه) دائر نموده است .

دفتر منطقه ای خاورمیانه ESET  در شهر دبی واقع شده است و با شبکه ای از شرکا در ۱۱ کشور : امارات متحده ی عربی ، عربستان سعودی ، کویت ، قطر ، عمان ، بهرین ، یمن ، لبنان ، اردن ، مصر و لیبی همکاری می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر به www.eset.com/me مراجعه کنید .

 

ابزار مدیریت از راه دور ESET بر روی Microsoft Azure

ماشین مجازی ERA  به همراه محصول ارائه میشود و هیچ نیازی به پرداخت هزینه ی اضافی نخواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید .

https://www.eset.com/int/business/remote-management/remote-administrator-azure/

 

بدون دیدگاه