امینت شبکه با بیت دیفندر باکس

bonyan 1395/12/24

فهرست مطالب
امینت شبکه با بیت دیفندر باکس

 امینت شبکه با بیت دیفندر باکس

بیت دیفندر باکس امینت شبکه ی خود را با دو قابلیت جدید به روزرسانی کرد

 

بیت دیفندر اخیرا باکس امنیت شبکه ی خود را با دو قابلیت جدید به روز رسانی کرده است تا شبکه ی گجت های شما را باز هم امن تر کند ( امینت شبکه با بیت دیفندر باکس ).

دو قابلیت شامل :

تشخیص آسیب پذیری

کنترل فعال مخاطرات

تا کنون چیزی از این باکس نشنیده اید ؟ باکس یک دستگاه کوچک مستقل است که به روتر شبکه ی شما متصل شده و با بهره گیری از آنتی ویروس و آنتی Malware  تعبیه شده درون خود از دستگاه های متصل به شبکه در برابر هکر ها حفاظت میکند . حالا این ابزار مفید بهبود پیدا کرده و امن تر شده است .

به گفته ی بیت دیفندر ، با امکان جدید “تشخیص آسیب پذیری”  ، این قابلیت تمام دستگاه های متصل به شبکه ی خانه و یا اداره ی شما را اسکن کرده و نقطه ی دارای آسیب پذیری را مشخص میکند . نقطه ای که میتواند امنیت کل شبکه را به خطر بیاندازد .  به عنوان مثال هکر به تلویزیون هوشمند شما نفوذ نمیکند تا با عوض کردن کانال خوشمزگی کرده باشد (هرچند میتواند خنده دار باشد)  بلکه این نفوذ را انجام میدهد تا از طریق شبکه به سایر دستگاه های شما وارد شود . نهایتا اینکه یک قفل معیوب، در را بر روی تمام دستگاه های تحت شبکه میگشاید .

 امینت شبکه با بیت دیفندر باکس، از آنجایی که این باکس از طریق تلفن هوشمند کنترل میشود، کاربر میتواند به راحتی اپ مربوطه را باز کند و برای استفاده از این قابلیت بر روی کلید ” تشخیص آسیب پذیری” ضربه بزند . پس از آن، جستجوی خود برای یافتن دستگاه های آسیب پذیر را آغاز میکند و پس از یافتن تک تک دستگاه های دارای آسیب پذیری ، در قالب لیستی با جزئیات کامل کاربر را آگاه میکند . این قابلیت به دارنده ی دستگاه کمک میکند تا دستگاه ها یا تجهیزاتی که به طور بالقوه میتوانند موجب دسترسی غیرمجاز به شبکه شوند را  شناسایی و مشکلات را به نحوی حل کند .

همینطور قابلیت جدید ” کنترل فعال مخاطرات ” پروسه ها و رخداد های سیستمی را پایش میکند و در صورتی که رخداد مشکوکی اتفاق بیفتد فورا به کاربر هشدار خواهد داد .

این قابلیت از یادگیری ماشینی و تحلیل مخاطرات بر پایه ی کنش استفاده می کند از همین رو بیت دیفندر معتقد است که این قابلیت میتواند حتی خطر بدافزارهای پیچیده ای که هنوز شناسایی نشده اند را نیز دفع کند و شبکه ی شما را چه حالا و چه در آینده امن نگهدارد.

Ciprian Istrate معاون ” راهکار های مشتریان ” در بیت دیفندر میگوید : ” راهکار های امنیتی سنتی سالها در حال مبارزه ای دشوار بر علیه خلافکاران اینترنتی بوده اند  اما حالا با کمک آخرین نوآوری های امنیت آنلاین ، “باکس” این رویه را تغییر داده است و شما به عنوان کاربر را در نقطه ای مشرف به کل سیستم قرار داده است که برتری استراتژیک دائمی خواهید داشت . به شما اطلاعاتی را میدهد که برای استحکام نقاط ضعف خود نیاز دارید . و حتی بدافزارهایی که تا کنون ساخته نشده اند نیز نخواهند توانست در آینده از این سد بگذرند! “- امینت شبکه با بیت دیفندر باکس

بر خلاف راهکار های Total Security و Total Security Multi-Device  شرکت ، این دستگاه حفاظت از IOS  ، نسل جدید حفاظت از حریم خصوصی ، مدیریت از راه دور دستگاه ها ، حفاظت از ابزار های اینترنت اشیا ( مانند ترموستات های تحت شبکه ، کنترل چراغ ها و غیره.. ) و شناسایی شبکه را نیز دارا میباشد .

با اتصال “باکس” به روتر ، تمام ترافیک اینترنت قبل از رسیدن به دستگاه های متصل پالایش میشود . این بدان معناست که دیگر نیازی به نصب نرم افزار های امنیتی اضافی بر روی دسکتاپ ، لپتاپ یا دستگاه موبایل خود نخواهید داشت .

اگر کاربران از یک روتر مجزا که به مودم ISP  شان متصل است استفاده میکنند ، نصب باکس بسیار ساده خواهد بود . اما اگر از modem/router “gateway”    که ISP  در اختیارشان گذاشته استفاده میکنند باید با سرویس دهنده ی اینترنت خود تماس گرفته و در مورد اینکه آیا gateway مربوطه از تنظیمات دستی پشتیبانی میکند یا خیر سوال کنند ( احتمالا جواب خیر است اما پرسیدنش ضرری ندارد)

احتمال دارد که ISP  شما را ملزم کند که نصب باکس را توسط تکنیسینی مورد تایید انجام دهید .( امینت شبکه با بیت دیفندر باکس )

در حال حاضر بیت دیفندر این باکس را در ایالات متحده با ۱۰۰  دلار تخفیف تا پایان ماه جولای به قیمت ۹۹ دلار عرضه میکند .

در حقیقت کاربران این دستگاه را به صورت رایگان دریافت میکنند و ۹۹ دلار را بابت حق اشتراک این سرویس به بیت دیفندر میپردازند . طبق اطلاعات وبسایت بیت دیفندر این حق اشتراک ۹۹ دلاری سالانه خواهد بود .

منبع :

http://www.digitaltrends.com/computing/bitdefender-box-update-vulnerability-assessment/

 

 

بدون دیدگاه