انتشار کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 18 برای مک

bonyan 1396/05/09

kas mac18

آیا شما نیاز به نرم افزار امنیتی برای مک خود دارید؟ هر زمان که ما یک راهکار  امنیت را بر روی سیستم  مک نصب کردیم، آنها به طور جدی کارایی کامپیوتر ما را با حداقل مزیت کاهش می دهند.اپل برای جلوگیری از نصب نرم افزارهای مخرب طراحی شده است، ابزارهای ضد فیشینگ  مانع استخراج اطلاعات شخصی شما توسط  وب سایت های خرابکارانه میشوند، در حالی که فایروال داخلی نیز  می تواند شما را از مزاحمان محافظت کند. Kaspersky یکی  از توسعه دهندگان امنیتی است که هنوز معتقد است کاربران مک نیاز به امنیت بیشتری دارند و به همین دلیل  کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 18 را برای Mac منتشر کرده اند.

نسخه کسپرسکی مک 18 همراه با برخی از ویژگی هایی است  که شما  از نسخه ویندوز انتظار دارید ، از جمله پرداخت های پولی امن در هنگام استفاده از بانکداری آنلاین خود، کنترل  والدین  که در آن شما می توانید محتوای نامناسب را در زمان استفاده بچه ها از اینترنت فیلتر نمایید ، یک لایه امنیتی اضافه جهت کنترل حریم خصوصی، مانند خاموش کردن وب کم شما.

بنابراین، چه چیزی در کسپرسکی18 جدید است؟

  • اولین و واضح ترین تغییر، رابط کاربری بسیار بهبود یافته است. علاوه بر این، یک اعلان Wi-Fi در صورت تشخیص یک خطر بالقوه در شبکه به شما هشدار خواهد داد. ماژول امنیتی که آی پی و مکان شما را امن و مخفی نگه میدارد. به علاوه رمزگذاری تمام اطلاعات شما را نیز انجام می دهد.
  • یک مرورگر وب جدید با نام تجاری جدید که برای Safari، Firefox یا Chrome در دسترس است،  و در حالی که شما در اینترنت مشغول گشتن هستید اگر متوجه شود که وبسایتی هک شده یا مشکوک است به شما هشدار میدهد
  • یک مرورگر وب جدید با نام تجاری جدید که برای Safari، Firefox یا Chrome در دسترس است، به شما هشدار میدهد اگر فکر میکند وبسایت هک شده یا مشکوک است، در حالی که شما اینترنت را مرور میکنید.

منبع : https://betanews.com/2017/07/28/kaspersky-releases-internet-security-18-for-mac/

بدون دیدگاه