اپلیکیشن LinkedIn بر روی ویندوز 10

bonyan 1396/04/28

 

LinkedIn Windows 10 e1500305612973

شما ممکن است نیازی به یک برنامه برای دسترسی به LinkedIn از یک کامپیوتر با ویندوز 10 نداشته باشید، اما شبکه اجتماعی حرفه ای مایکروسافت معتقد است که می تواند به کاربران برای یک تجربه کاربری چیزی ارائه دهد که مرورگر نمی تواند .

برنامه LinkedIn برای ویندوز 10، وعده داده است که با سیستم عامل سازگارتر و کاملا یکپارچه شده باشد، به لطف ویژگی هایی مانند نوتیفیکیشن ها در زمان واقعی و اخبار جاری.

مایکروسافت می گوید: “با استفاده از این برنامه، ما به مشتریان ویندوز 10 راه بهتری ارائه می دهیم تا بتوانند کار خود را بهتر با آنچه که در دنیای حرفه ای اتفاق می افتد هماهنگ کنند.  شاید در ظاهر ، خیلی ظاهر درست و یا آشنایی برای کاربران ویندوز 10 نداشته باشد اما امکاناتی به کاربران می دهد مانند نشان دادن نوتیفیکیشن ها، پیغام های جدید، خایلایت های درون شبکه و اینکه چه کسانی پروفایل تو را دیده اند. ادغام این اپلیکیشن با ویندوز 10 بسیار مفید می باشد اما اگر کاربران تمایلی نداشتند می توانند به هملن شیوه قدیم مرورگر از آن استفاده نمایند.

LinkedIn می گوید که این اپلیکیشن در پایان ماه  در دسترس خواهد بود، مایکروسافت افزود که این اپلیکیشن از 22 زبان پشتیبانی خواهد کرد.

راه اندازی LinkedIn در ویندوز 10 کمی بیش از نیمی از سال پس از کسب مایکروسافت از شبکه اجتماعی حرفه ای به پایان رسید. غول نرم افزاری برای این شرکت 26.2 میلیارد دلار پرداخت کرد. غول نرم افزاری مایکروسافت برای راه اندازی LinkedIn بر روی ویندوز 10 حدود 26.2 میلیارد دلار پرداخت کرد.

 

منبع : https://betanews.com/2017/07/17/linkedin-app-lands-on-windows-10/

 

بدون دیدگاه