ایست اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم ورژن ۱۰

bonyan 1395/12/25

ایست اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم ورژن 10

ایست اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم ورژن ۱۰

راهکار امنیتی جدید ESET  که امنیت سایبری شما را تامین می نماید

تماشای ویدیو

در حال حاضرکاربران اینترنت با استفاده از  دو راه حل امنیتی جدید ارائه شده توسط کمپانی ایست ، می توانند در برابر آخرین تهدیدات سایبری از خود محافظت نمایند.

این دو راه حل عبارتند از ESET Internet Security  و ESET Smart Security Premium

ویژگی های اضافه شده به این دو راهکار به افراد کمک می کند تا از تهدیدات سایبری رایج مانند جاسوسی از طریق وب کم، سرقت اطلاعات و رمز عبور در امان بمانند.

ESET Internet Security

Eset NOD32 Antivirus  و ESET Internet Security  موجب می شود کاربران آرامش ذهنی بیشتری داشته و از سطح بالاتری از امنیت و فن آوری های هوشمند برخوردار باشند.

Webcam Protection چشم های کنجکاو را از اطلاعات شما دور نگه می دارد و به شما نوتیفیکیشن ها را نشان داده و شما می توانید اپلیکیشن های نامطلوبی را که می خواهند به دوربین شما دسترسی داشته باشند بلاک نمایید.

Home Network Protection به کاربران این اجازه را می دهد که روترهای خانگی را بررسی و میزان آسیب پذیری آن ها را بررسی نمایند مانند کلمات عبور ضعیف و یا سیستم عامل های آسیب پذیر و برای برطرف کردن این مسایل راه حل پیشنهاد می دهد.

همچنین یک لیست دسترسی آسان برای دیوایس های متصل نشان می دهد.

 

تماشای ویدیو

ایست اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم ورژن ۱۰

ESET Smart Security Premium

با استفاده از این محصول جدید کاربران به ویژگی های امنیتی زیر دسترسی خواهند داشت :

با استفاده از  ESET Password Manager ( رمزگذاری AES‑۲۵۶) شما دیگر نیازی ندارید از پسوردهای طولانی و یا کاراکترهای غیر استاندارد استفاده نمایید و یا مجبور باشید از یک پسورد تکراری برای چندین حساب استفاده نمایید.

ESET Secure Data با استفاده از روش رمز گذاری در صورت از دست دادن و یاگم کردن لپ تاپ از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی شما جلوگیری می کند.

در بررسی های اخیر ایست ، مشخص شده است که ۳۰ درصد از امریکایی ها معتقدند که یک سازمان غیر مجاز به وبکمشان دسترسی داشته است و ۳۶ درصد نیز هیچ تدبیر امنیتی در نظر نمی گیرند و ۱۴ درصد نیز وبکم خود را بسته اند.

از طرف دیگر بیش از ۳۰ درصد مردم رمز عبور خود را که به صورت پیش فرض در  اختیارشان گذاشته شده است را تغییر نداده و زمینه را برای حملات هکرها فراهم کرده اند.

Eset با استفاده از فناوری های امنیتی چند لایه که فراتر از قابلیت های آنتی ویروس است بیش از بیست سال است که با ترکیب تکنولوژی و مهندسی توانسته است به عنوان پیشرو شناخته شود.

کمپانی ایست توانسته است به صورت مداوم نمرات بالایی در آزمون ها به دست آورد.

کمپانی ایست تا به حال توانسته است ۹۷ بار جایزه ی معتبر VB100 را به دست آورد و به تازگی نیز ایست به عنوان تنها راه حل امنیتی با ۱۰۰ درصد حفاظت در برابر تروجان ها توانست رتبه یک را کسب نماید. همچنین توانست در VBSpam و AV-Comparatives رتبه یک را دریافت نماید.

تماشای ویدیو

ایست اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم ورژن ۱۰

منبع:

https://www.eset.com/us/resources/detail/new-security-solutions-from-eset-provide-added-cyber-protection/

 

 

بدون دیدگاه