تولید انبوه آیفون 8 اپل در هفته سوم ماه سپتامبر

bonyan 1396/06/01

یک تحلیلگر ادعا کرده است که آیفون ۸ اپل ممکن است در سومین هفته سپتامبر به تولید انبوه برسد و تأیید می‌کند اپل، آیفون 8 را بدون سنسور اثر انگشت عرضه خواهد کرد.

22465 27184 iphone8coppermock back l

گمان می‌رود در صورت عرضه‌ی آیفون 8 با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بازدهی تولید پرچم‏‌دار جدید اپل پایین باشد.با توجه به عرضه نشدن آیفون ۸ با سنسور اثر انگشت، شرکت اپل تولید انبوه آیفون ۸ خود را به هفته‌ی سوم سپتامبر موکول خواهد کرد؛ یک هفته زودتر از آنچه پیش‌بینی شده بود.  در سه‌ماهه‌ی منتهی به ماه سپتامبر، اپل بیشتر از ۵ میلیون واحد گوشی آیفون ۸ تولید نخواهد کرد. هم‏چنین، میزان تولید آیفون ۸ در سه‌ماهه‌ی منتهی به دسامبر، بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون واحد عنوان شده است.سنسور اثر انگشت در آیفون ۸، جای خود را به سیستم تشخیص چهره‌ی سه‎‏بعدی خواهد داد. عرضه نشدن آیفون ۸ با سنسور اثر انگشت موضوع چندان جدیدی نیست؛ در هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌های اخیر به جای‌گیری حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره نشده است و حتی تصاویر فاش شده از اجزای داخلی آیفون ۸، عرضه نشدن این مدل را با حسگر اثر انگشت یکپارچه تأیید می‏‌کند.

اپل به‌صورت هم‌زمان از آیفون ۸، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۷ اس رونمایی خواهد کرد و هر سه مدل، ماه سپتامبر (نیمه‌ی دوم شهریور) به‌صورت رسمی معرفی می‌شوند. بر اساس شایعات، آیفون ۸ گران‌قیمت‌ترین گوشی اپل لقب خواهد گرفت و با قیمتی بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسد. آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس که تغییرات ظاهری چندانی نسبت به نسل گذشته ندارند، با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم و بدنه‌ای از جنس شیشه، با قیمتی نزدیک به آیفون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل عرضه خواهند شد.

منبع : http://appleinsider.com/articles/17/08/21/minus-touch-id-apples-iphone-8-may-enter-mass-production-in-third-week-of-september

بدون دیدگاه