دریافت جایزه‌ی platinum توسط کسپرسکی از جانب کاربران

bonyan 1396/08/20

Kaspersky peerinsights cc award fa platinum 2017

طبق نظرات کاربران جایزه‌ی Platinum در سال 2017 به خاطر حفاظت قوی و یکه تازی محصول اندپویت به کسپرسکی اعطا شد. GartnerPeerInsights یکی از شیوه های ارزیابی فروشندگان فناوری اطلاعات است که نه توسط تحلیلگران بلکه توسط مشتریان (کاربران) انجام می شود.

**در مورد Gartner Peer Insights
موسسه گارتنر نقش بسیار مهمی در بررسی روندهای حوزه فناوری اطلاعات به صورت سالیانه دارد. گزارش های تخصصی موسسه به راهنمای مدیران، سرمایه گذاران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات در شناخت بازار تبدیل شده است و به آنها در تصمیم گیری برای انتخاب فناوری مناسب‎ کمک می کند .

یکی از اهداف Gartner Peer کمک به کاربران است تا بتوانند راه‌کارهای مناسب را انتخاب نمایند. نظردهندگان باید یک ایمیل سازمانی داشته باشد و تیم Gartner Peer Insights اعتبار هر یک از نظردهندگان را بررسی می کند. عوامل بسیار زیادی بر روی رتبه‌بندی تاثیر گذار هستند: کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش محصولات و حرفه ای بودن کار و تخصص.

**چرا Gartner Peer Insights از دیگر رتبه‌بندی‌های نظر سنجی متفاوت است؟

تفاوت اصلی Gartner Peer Insights با دیگر نظرسنجی ها، شفاف بودن و اعتبار آن است. Gartner تنها نظرات مربوط به محصولات را جمع آوری نمی‌کند. تحلیل گران کمپانی ها نیز اطمینان می‌دهند که نظرسنجی‌ها توسط کارمندان واقعی شرکت هایی که در واقع از چنین راهکارهایی استفاده می کنند و آن ها را لمس کرده اند، صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که کسپرسکی توانست برای اولین بار این جایزه را برای یک محصول سازمانی خود دریافت نماید . از این جهت در میان هم رده های خود اولین است .

منبع : https://www.kaspersky.com/blog/a-platinum-award-from-our-customers/19817/

 

بدون دیدگاه