در سایت آمازون غذا سفارش دهید!

bonyan 1396/07/04

amazon stock 1146.0.0

وب‌سایت آمازون  در تلاش است تا به ‌زودی سامانه‌ای برای سفارش آنلاین غذا راه‌اندازی کند. این سامانه با مشارکت سایت رسمی سفارش اینترنتی Olo ، سازمان تجارت الکترونیک و  رستوران های شیک شک،  چیپاتل، فایو گایز و وینگ اسپات خواهد بود.

اما مساله این است که در حقیقت  هیچ ‌یک از این کمپانی‌ها هنوز قراردادی با سایت آمازون نبسته اند.  در حال حاضر تنها کمپانی ایی که در این پروژه با آمازون همکاری خواهد کرد، یک کمپانی با ۹۰ رستوران ایتالیایی به نام بوچا دی بپو است. با توجه به این مساله می توان گفت که  سامانه‌ی رستوران‌های سایت آمازون که امکان سفارش آنلاین غذا و تحویل گرفتن آن در کمتر از یک ساعت را فراهم می‌کنند، هنوز نتوانسته است رستوران‌های زنجیره‌ای زیادی جذب کند . لازم به ذکر است رستوران‌های فعلی در حال حاضر تنها در ۲۰ شهر ایالات متحده شامل نیویورک، شیکاگو، سیاتل، لس آنجلس و میامی قادر به سرویس‌دهی هستند؛ اما سایت آمازون در تلاش است تا  این سرویس‌دهی در آینده به شهر‌ها و رستوران‌های بیشتری گسترش پیدا کند.

نکته مهم این است که قابلیت سفارش غذا از طریق الکسا، دستیار صوتی آمازون صورت خواهد گرفت.  شما به یک دستیار مجازی دستور می‌دهید و  چند دقیقه بعد غذای خود را تحویل می‌گیرید!. این همان آینده ای است که دنیای فناوری برای ما رقم خواهد زد.  

منبع : https://www.theverge.com/2017/9/22/16352264/amazon-restaurants-olo-shake-shack-delivery

بدون دیدگاه