عملیات بانکی و خرید آنلاین خود را در سیستم مک با امنیت انجام دهید

bonyan 1396/03/03

معمولا اعتقاد بر این است که کاربران سیستم مک از وجود نرم افزارهای مخرب درامان هستند. اما بهتر است این واقعیت را کنار گذاشت و بررسی کرد که آیا واقعا از تمامی خطرات و ریسک های موجود درامان هستند یا خیر ؟

مهم ترین مساله در هنگام خرید آنلاین، مواجه با فیشینگ است. در نگاه اول وب سایت های فیشینگ درست مانند سایت های معتبر می باشند اما به جای فروش کالا و خدمات ، اطلاعات بانکی کارت ها را به سرقت می برند. به همین دلیل به سختی می توان سایت فیشینگ را از سایت اصلی و معتبر تشخیص داد.

خبر خوب : اگر شما کاربر کسپرسکی اینترنت سکیوریتی برای مک هستید در حال حاضر دارای برگ برنده هستید. برگ برنده ای که با داشتن لایه های حافظتی چند سطحی ، عملیات بانکی شما را محافظت می نماید.

safemoney ipm featured

هر زمان که وارد سیستم بانکی خود می شوید و به صورت آنلاین کالایی را خرید می کنید و یا می خواهید مبلغی را به صورت آنلاین جابجا کنید کسپرسکی با استفاده از الگوریتم های خود بررسی می کند که آیا توسط یک سایت فیشینگ فریب خورده اید یا نه. برای امنیت بیشتر نیز ویژگی  Safe Money نیز به صورت مداوم میزان آسیب پذیری شما را در برابر بدافزارهای بانکی بررسی و اسکن می نماید. این آنتی ویروس در طول عملیات بانکی از داده های حساس شما محافظت می نماید. اگر شما وب سایت مطمئنی پیدا کردید که در لیست امن کسپرسکی نبود می توانید آن را به پایگاه داده های خود اضافه نمایید. در فیلم زیر می توانید مراحل انجام این کار را به صورت مرحله مرحله مشاهده نمایید.  با استفاده از یک آنتی ویروس مطمئن شما می توانید از اطلاعات مالی خود در برابر  تهدیدات دیگر مانند  keyloggersو  screen-captureمحافظت نمایید.

منبع : https://blog.kaspersky.com/ipm-safe-money-mac/14706/

بدون دیدگاه