ویژگی های جدید در Office 365 Business Premium به شما کمک می کنند تا کسب و کار کوچک خود را گسترش دهید

bonyan 1396/04/26

برای اینکه آفیس 365 برای کسب و کار کوچک شما ارزشمند باشد، ما سه برنامه جدید برای Office 365 Business Premium اعلام می کنیم:

  • Microsoft Connections : یک سرویس بازاریابی ایمیلی آسان و ساده برای استفاده
  • Microsoft Listings : یک راه آسان برای انتشار اطلاعات کسب و کار شما در سایت های برتر.
  • Microsoft Invoicing : راه جدید ایجاد فاکتورهای حرفه ای و سریع

با استفاده از Office 365 Business Premium می توانید برنامه های کسب و کار خود را مدیریت کنید و یک نمای کلی از کسب و کار خود به دست آورید.این سرویس های جدید که به تازگی اضافه شده به شما کمک می کند مشتریان  خود را حفظ کرده کسب و کار خود را مدیریت کنید.

سه ویژگی ذکر شده در بالا در چند هفته آینده به مشترکین Office 365 Business Premium در ایالات متحده، U.K. و کانادا پیش نمایش داده خواهد شد.  MileIQ Premium نیز برای همه مشترکان Business Premium در ایالات متحده، U.K. و کانادا در حال حاضر در دسترس است.

Microsoft Connections : فروش بیشتر با ابزارهای بازاریابی ایمیلی ساده

بازاریابی ایمیلی می تواند فروش را تسریع کند. با استفاده از Microsoft Connections، شما به راحتی می توانید کمپین های بازاریابی ایمیل با قالب های پیش طراحی شده برای خبرنامه ها، اطلاعیه ها یا ارجاعات مشتری ایجاد کنید. شما همچنین می توانید راه های ساده ای برای  پیوستن به لیست پستی خود یا لغو اشتراک برای افراد داشته باشید.

همانطور که لیست  شما رشد می کند، شما می توانید مشترکان خود را با ایجاد بخش هایی برای گروه خاصی از مشتریان مدیریت کنید. نمودارهای عملکرد و فعالیت های مشترکین و ، میزان کلیک، ثبت نام جدید، مشتریان جدید، ارائه تخفیف ها و شماره های لغو مشترک را دنبال کنید تا بتوانید ببینید چه چیزی به درستی کار می کند و چه فرایندی اشتباه در حال انجام است.

1e Microsoft Connections

Microsoft Listings : کسب و کار خود را با مشتریان آنلاین جدید شروع کنید

ایجاد یک فهرست از کسب و کار  می تواند زمان زیادی را  برای تنظیم اطلاعات آنلاین خود، نگه داشتن اطلاعات مانند ساعت های کاری و نظارت بر عملکرد در سایت ها به خود اختصاص دهد . این ویژگی باعث می شود که لیست کسب و کار خوود را در فیسبوک، گوگل، بینگ و یلپ  منتشر و مدیریت کنید.

Office 365 BP 2فهرست های مایکروسافت شامل یک داشبورد وب است که به شما امکان می دهد به راحتی امتیازات و بررسی ها را نظارت کنید.هنگامی که مشخصات کسب و کار خود را در لیست های مایکروسافت به روزرسانی می کنید، تغییرات به صورت خودکار در فیس بوک، گوگل و بینگ پخش می شوند. و شما می توانید لیست های خود را در سراسر سایت ها از یک داشبورد واحد نظارت و مشاهده نمایید.. این باعث می شود که نظرات مشتریان خود را درک کنید و شهرت آنلاین خود را تقویت کنید.

Microsoft Invoicing: فاکتورهای بدون دردسر و پرداخت آنلاین و سریع

گرفتن تخمین ها و صورتحساب ، ردیابی پرداخت های معلق در انتظار و پردازش پرداخت ها اموری است که بایستی به طور هم زمان اجرا شود. اما انجام این کار بر روی کاغذ می تواند خسته کننده و گیج کننده باشد. صورتحساب مایکروسافت به شما کمک می کند تا به سرعت برآوردها و فاکتورهای حرفه ای را ایجاد کنید.

3b Microsoft Invoicing

صورتحساب مایکروسافت با PayPal کار می کند، بنابراین می توانید کارت های اعتباری و بدهی آنلاین را بپردازید. یک اتصال به QuickBooks به شما اجازه می دهد که اطلاعات مشتری ها را همگام سازی کنید و اطلاعات حسابرسی را به حسابدار خود منتقل کنید.

MileIQ : راهکاری دقیق برای ردیابی مسافت 

اگر از ماشین شخصی برای اهداف کاری مانند بازدید مشتریان فروش، جلسات با شرکا و  یا کنفرانس های تجاری استفاده می کنید ، می دانید که ردیابی و گزارش دادن مایل های خود برای کسر مالیات یا بازپرداخت هزینه ها می تواند کار پر زحمتی  باشد. به همین دلیل ما خوشحالیم که MileIQ، برنامه ردیابی مسافت  را به عنوان مزیت  Office 365 Business Premium بیان کنیم.MileIQ یک راه ساده و دقیق برای ردیابی مایل های رانندگی و مسافت پیموده شده و ارائه  گزارش جامع از آن می باشد. MileIQ در حال حاضر به بیش از چهار میلیون مشتری برای صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه کمک می کند  این برنامه در حال حاضر برای مشترکین در ایالات متحده، U.K. و کانادا در دسترس است.

منبع : https://blogs.office.com/en-us/2017/07/10/new-business-apps-in-office-365-business-premium-help-you-run-and-grow-your-small-business/

بدون دیدگاه