پیوستن اپل به اینستاگرام برای به رخ کشیدن قدرت عکاسی آیفون

bonyan 1396/05/25

گوشی های هوشمند برای همیشه بازار عکاسی را تغییر داده اند. در حالی که یک دوربین مستقل، مانند یک DSLR، ممکن است عکس بهتری بگیرد، اما حمل و نگه داری آن کار سخت و دشواری است. علاوه بر این آنها معمولا بسیار گران قیمت هستند. برای بسیاری از عکاسان غیر حرفه ای، گوشی همراه وسیله بسیار مناسبی برای عکاسی است. بعلاوه، برخی از افراد ادعا می کنند که آیفون ، می تواند رقیب دوربین های اختصاصی باشد.

https 2F2Fblueprint api production.s3.amazonaws.com2Fuploads2Fcard2Fimage2F5578392Fc21cfbac cdb3 4480 92be 9af5cbdedcb6به نظر می رسد اپل به شدت به عکاسی آیفون افتخار می کند.  تبلیغات تلویزیونی بی شمار تولید شده توسط این شرکت نشان دهنده این مساله است.. اپل همچنین با استفاده از رسانه های اجتماعی توجه همه را به این موضوع جلب می کند. پس از افزایش فعالیت خود در توییتر ، این شرکت هم اکنون به اینستاگرام  پیوسته است. او عکس محصولات خود را به اشتراک نمی گذارد بلکه عکس هایی که با آیفون گرفته شده است را به اشتراک می گذارد

این یک حرکت بسیار هوشمندانه از سوی اپل است، به ویژه در زمانی که قرار است محصول جدید این شرکت به زودی ارائه شود و مصرف کننده در حال تصمیم گیری برای خرید  یک گوشی جدید است، کیفیت دوربین یک ویژگی بزرگ  است .در حالی که بسیاری از تکنسین های نرم افزاری بر روی مواردی مانند سیستم عامل و یا برنامه تمرکز می کنند، اکثریت مردم در مورد کیفیت عکس بیشتر نگران هستند.

با شروع به نشان دادن کیفیت عکس در اینستاگرام  ، اپل در حال ایجاد یک هدف برای آینده خریداران آی فون برای دیدن عکس های واقعی گرفته شده توسط این دستگاه می باشد. این بدون شک به مصرف کنندگان در مورد تصمیم انتخاب گوشی کمک می کند. اپل به احتمال زیاد هیچ عکس بدی را آپلود نخواهد کرد. هر چیزی که در حساب کاربری اینستاگرام اپل  مشاهده می کنید باید درخشان باشد.

با تمام این گفته ها، دستگاه های اپل آی فون به عنوان رهبران کلاس در عکاسی شناخته شده اند، بنابراین عکس های بد  به عنوان  خطای کاربر به نظر می رسد.

 

بدون دیدگاه