کسب جایزه بهترین محصول امنیتی توسط ESET Smart Security Premium

bonyan 1396/02/03

eset smart security 10 premium cihaztv2

این آنتی ویروس در میان 14 آنتی ویروس تجاری دیگر توانست در بازار، از نظر ویژگی هایی مانند سرعت و کارآمد بودن ، فایروال قدرتمند، رابط کاربری بدون درز، توانایی بالا در حفاظت از شبکه برجسته شناخته شود. این آنتی ویروس با ارائه امنیت سایبری فزاینده ای که به مصرف کنندگان و صاحبان کسب و کار ارائه می دهد می تواند راه حلی برای تمامی کاربران باشد. این آنتی ویروس همه کاره برای افرادی که تمایل دارند از پیکر بندی و کنترل جزئیات نرم افزار اطلاع داشته باشند مناسب است.

مدیر تولید محصولات ایست معتقد است : ” در کمپانی ایست ما به صورت مداوم در حال کار برای بالا بردن راه حل های امنیتی و دسترسی راحت کاربران اینترنتی به انها هستیم . به همین دلیل از دریافت این جایزه هیجان زده هستیم و از اینکه این نرم افزار به عنوان بهترین راه حل امنیتی و بهترین آنتی ویروس شناخته شده است خوشحالیم. این آنتی ویروس بهترین تجربه برای کاربران ویندوز می باشد.”

تمامی محصولات کاندید برای دریافت جایزه شهروند دیجیتال تحت آزمایشات دقیقی از جمله تجزیه تحلیل نصب و راه اندازی، یکپارچه سازی با ویندوز ، مرورگرها و برنامه های پلت فرم جهانی، سهولت استفاده و پیکربندی قرار می گیرند.

جایزه شهروند دیجیتال برای کمک به کاربران طراحی شده اند تا بتوانند برحسب نیازهای خود بهترین محصول آنتی ویروس را شناسایی نمایند.

جایزه شهروند دیجیتال برای “بهترین محصولات امنیتی سال” – نکات برجسته

  • سرعت ، موثر بودن عملکرد آنتی ویروس با ارائه بالاترین امنیت در برابر بدافزارها
  • هیچ اثر سوئی بر سرعت و عملکرد سیستم شما نگذارد
  • داشتن فایروال قدرتمند که سیستم شما را در برابر تهدیدات شبکه محافظت نماید
  • داشتن محیط کاربری ساده و آسان از دید مصرف کنندگان
  • داشتن ابزارهای اضافی مفید مانند کنترل والدین، ابزاری برای رمز نگاری فایل ها، داشتن مدیریت رمز عبور، سپر امنیتی در برابر باج افزار، حفاظت از وبکم و پرداخت های اینترنتی

آنتی ویروس ایست علاوه بر داشتن این ویژگی ها، قابلیت نوآورانه دیگری به نام Home Network Protection دارد که به کاربران خانگی می آموزد که چگونه امنیت شبکه خود را از طریق بهبود تنظیمات روتر بی سیم خود افزایش دهند. این ابزار روتر را برای شناسایی میزان آسیب پذیری و هک پذیری اسکن نموده و در پایان اسکن توصیه های مفیدی برای بهبود شبکه امنیت خانگی ارائه می دهد. همچنین هنگامی که دستگاه جدیدی به شبکه شما متصل شود پیغام داده و شما می توانید در برابر آن واکنش نشان دهید.

منبع :

https://www.eset.com/int/about/newsroom/awards/eset-smart-security-premium-awarded-best-security-product-of-the-year-by-digital-citizen/

بدون دیدگاه