امنیت سایبری در سال 2018

bonyan 1396/05/25

حالا که اینترنت تبدیل به یک منبع آشنا و همیشه در دسترس شده است ، تعداد زیادی از مردم خطرات آن را  گاه به گاه فراموش می کنند. حتی برخی از مردم   فکر نمی کنند که به محصولات امنیتی نیاز داشته باشند. آنها می گویندمایکروسافت و اپل امنیت خود را انجام می دهند. در حقیقت، امنیت سایبری یک گزاره پیچیده و چند لایه با است. بیایید نگاهی به زندگی دیجیتال ، آسیب پذیری های آن و نحوه محافظت از آن داشته باشیم.

older internet featured

  •  آنلاین بودن- در خانه یا در خارج از خانه

آنلاین بودن  با خود خطراتی نیز به همراه دارد.. حتی اگر از ورود به وب سایت های مشکوک  و دانلود های خطرناک اجتناب کنید،  اگر می خواهید کاملا مطمئن شوید که هیچ کس از آنچه شما در اینترنت انجام می دهید، آگاه نمیشود و نمی تواند از آن  سوءاستفاده  کند، می توانید از اتصال امن استفاده کنید که تمام اطلاعات ارسال شده و دریافت شده را رمزگذاری میکند.

  • ارتباطات

در صورت برقراری ارتباط الکترونیکی، فیشینگ یک تهدید دائمی است. گاهی اوقات ممکن است از طرف کسی که شما وی را نمیشناسید ، یک لینک مشکوک دریافت کنید. گاهی اوقات ممکن است به نظر  برسد یک یادداشت از بانک شماست، و شما از طریق یک سایت جعلی که اعتبار بانکی واقعی شما را می دزدد، مورد حمله قرار بگیرید

صرف نظر از طرح فیشینگ، Kaspersky Internet Security و Kaspersky Total Security به توقف وب سایت های مخرب جهت گرفتن اطلاعات شخصی، سرقت هویت و سرقت پول کمک می کنند.

  • حریم خصوصی شخصی

آنچه شما آنلاین انجام می دهید، کسب و کار شماست. بنابراین بایستی  مانع ردیابی آن چیزی شوید که شما آنلاین انجام میدهید. همچنین بهتر است یک Anti-Banner جهت بلاک تبلیغات وب سایت و آگهی های تبلیغاتی نیز داشته باشید. حفاظت از وب کم نیز مانع از جاسوسی  شما و خانواده تان از طریق یک دوربین متصل میشود.

  • بد افزار

انواع تروجان، ransomware، spyware در محیط مجازی وجود دارند که می توانند به شما آسیب برسانند.. نیازی به گفتن نیست که با استفاده از  ابزارهای حفاظتی می توانند خود را در برابر آنها ایمن نمایید. محصولات کسپرسکی دارای یک خط اضافی از دفاع است که  این سیستم Watcher نامیده می شود و  کارش آن است که به طور مداوم رفتارهای مخرب در کامپیوتر هارا شناسایی و آنها را  مسدود می کند.

  • پشتیبان گیری

Ransomware تنها راهی برای از دست دادن فایل های شما نیست. گاهی اوقات درایوهانیز از بین می روند. گاهی اوقات شما می توانید فایل های تصادفی را حذف کنید. اما ما می توانیم بر روی آن نیز پوشش دهیم: Kaspersky Total Security دارای پشتیبان خودکار است.  اگر فایلهای شما به هر دلیلی از بین رفته باشند، می توانید به سادگی آن را بازگردانید .

  • به روز رسانی ها و مدیریت برنامه

به روز رسانی نرم افزار ممکن است بخشی از زندگی دیجیتال شما نباشد، اما  باید کامل انجام شود.  سیستم عامل و آسیب پذیری های نرم افزاری یک ابزار اولیه برای نفوذ به رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه شما است. برای مثال برنامه  Cleaner  به دنبال برنامه های کاربردی، نوار ابزار، ابزارهای تبلیغاتی و دیگر نرم افزارهایی است که به لحاظ فنی نرم افزارهای مخرب نیستند، اما می تواند امنیت و کارایی کامپیوتر را تحت تاثیر قرار دهد و به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید که آنها را حذف کنید.

  • معاملات مالی و بانکی 

این که آیا شما در حال خرید، بانکداری، و یا استفاده از یک سرویس سرگرمی مانند Netflix یا Hulu هستید، اطلاعات مالی شما باید امن باشد. با Kaspersky Safe Money، معاملات آنلاین بصورت اتوماتیک محافظت می شوند.

  • بچه ها

هر گونه خطر را برای بزرگسالان در نظر بگیرید و آن را برای  بچه ها چند برابر کنید . والدین بایستی از عواقب ناخوشایند مشکلات بچه ها در جهان دیجیتال آگاه باشند. از آنجا که بسیاری از خطرات برای کودکان وجود دارد، ما یک ابزار قدرتمند به نام Safe Kids با Kaspersky Total Security اضافه می کنیم. که  شامل فیلتر محتوای نامناسب برای گشت و گذار امن، محدود کردن فعالیت های آنلاین و حتی ردیابی GPS برای کمک به نگه داشتن بچه های شما در امنیت هستند.

هنگامی که تهدیدات جدید و در حال ظهور می آید، داشتن هر نوع راه حل امنیتی کافی نیست؛ شما باید یک راه حل امنیتی قوی و مطمئن داشته باشید. Kaspersky Internet Security و Kaspersky Total Security دقیقا همان هایی هستند که شما بدان نیاز دارید.  هستند.

منبع : https://www.kaspersky.com/blog/kaspersky-security-2018/17981/

بدون دیدگاه