هک دراپ باکس

bonyan 1395/12/25

فهرست مطالب
هک دراپ باکس

هک دراپ باکس

هک Dropbox بیش از ۶۸ میلیون ایمیل و پسورد را فاش کرد .

 

طبق گفته ی منابع مختلف در نفوذ سال ۲۰۱۲ به دراپ باکس بیش از ۶۸ میلیون ایمیل و پسورد در اختیار هکر ها قرار گرفته است .

در سال ۲۰۱۲ دراپ باکس اعلام کرد که هکری موفق شده است با نفوذ به سیستم های داخلی این سرویس لیست ایمیل کاربران این سرویس را به سرقت ببرد . اما در این بیانیه حرفی از اینکه پسود های کاربران نیز در این لیست وجود داشته است زده نشد.

هک دراپ باکس

حالا Troy Hunt یک متخصص امنیتی و وبسایت LeakedSource به صورت جداگانه اعلام کرده اند که موفق شده اند فایل هک شده از اطلاعات هک شده ی کاربران دراپ باکس را مشاهده کنند ، اطلاعاتی که لیست پسورد های رمز نگاری شده ی کاربران را نیز شامل می شود .

Patrick Heim از دراپ باکس در بیانیه ای تایید کرده است که این یوزرنیم و پسورد ها مربوط به نیمه ی سال ۲۰۱۲ هستند . این شرکت همچنین گفته است از کاربرانی که تا کنون رمز عبور خود را تغییر نداده اند خواسته شده است تا پسورد خود را ریست کنند .

Heim می گوید : ما تایید میکنیم که با الزام کاربران به تغییر رمز های عبور ، تمامی کاربرانی که در معرض این خطر قرار گرفته بودند محافظت شده اند . البته کاربرانی که از رمز عبور یکسانی در سرویس های مختلف استفاده کرده اند باید به فکر تغییر پسورد های خود در سایر سرویس ها و وبسایت ها دیگر نیز باشند .

” گرچه اکانت های دراپ باکس از این خطر محافظ شده اند ؛ اما کابرانی که گمان میکنند ممکن است از رمز عبور مشابهی در سایر وبسایت ها دیگر استفاده کرده باشند ، لازم است برای محافظت از اطلاعات خود دست به کار شده و پسورد های خود در سایر سرویس ها را نیز تغییر دهند “

هک دراپ باکس

منبع :

 

http://www.cnet.com/news/dropbox-hack-leaks-more-than-60-million-usernames-and-passwords/

 

 

بدون دیدگاه