آنتی ویروس اوست و کسب بالاترین رتبه در میان سایر آنتی ویروس ها

bonyan 1396/12/13
av test protection

موسسه AV-TEST، در ماه نوامبر و دسامبر،  پانزده محصول آنتی ویروس با نام های تجاری پیشرو را مورد بررسی قرار داد. این موسسه تست ها را تا حد امکان با استفاده از تهدیدات واقعی طراحی می کند. تمام محصولات  با سه فاکتور حفاظت، عملکرد و قابلیت استفاده ارزیابی می شوند. آنتی ویروس اوست توانست در تمام دسته ها  نمره بالا را کسب کند.

av test protection

  • حفاظت 

این موسسه 185نمونه از بدافزار را بر روی رایانه ها راه اندازی کرد و نرم افزار اوست توانست 100٪ آن ها را شناسایی و مسدود کند. از طرفی اوست توانست از میان 10،684 نمونه بدافزار کشف شده در طی چهار هفته گذشته  99.9 درصد آنها را شناسایی کند، و این بدین معنی است که اوست یک نمره عالی در این بخش کسب کرده است.

  • عملکرد 

برای بررسی تأثیر عملکرد، آزمایشات مكرری گرفته شد تا میزان تاثیر گذاری بر روی سرعت سیستم نیز سنجیده شود. برای بررسی این موضوع آنها به بررسی اقداماتی مانند راه اندازی وب سایت ها و برنامه ها، دانلود و نصب نرم افزار و کپی کردن فایل ها پرداختند. این آزمایش ها بر روی  دو کامپیوتر، یکی کامپیوتری معمولی و  استاندارد و دیگری رایانه ای  با کارایی بالا انجام شد.  آنتی ویروس اوست در این بخش نمره 5.5 از 6 را به دست آورد.

  • قابلیت استفاده

این می تواند یک موضوع ذهنی باشد، زیرا می تواند برای یک فرد دشوار و برای دیگران آسان  باشد. AV-TEST بررسی می کند که هنگام بازدید از وب سایت ها، چه مقدار از هشدارها دروغین و چه مقدار صحیح است. آنتی ویروس اوست توانست رتبه 5.5 از 6 را در این زمینه کسب کند.

گزینه های زیادی برای محافظت از کسب و کار شما وجود دارد، کمپانی اوست با  بیش از 400 میلیون کاربر و بزرگترین شبکه  امنیتی سایبری ، از شما در برابر انواع بدافزارها محافظت می کند.

منبع : Avast

بدون دیدگاه