امن نگه داشتن درایور های سیستم تنها با یک کلیک

bonyan 1396/12/14
staging software updater en 2018

آسیب پذیری های اخیر Meltdown و Spectre  که باعث به خطر انداختن تمام دستگاه های اینتل و پردازنده های AMD شده بود این مساله را بر همگان روشن کرد که هم سخت افزار و هم نرم افزار سیستم ها بایستی به صورت کامل به روز رسانی شوند تا بتوانند در برابر آخرین تهدیدات به روز از شما محافظت نمایند. نرم افزار Avira Software Updater Pro  به طور خودکار با نصب آخرین به روز رسانی شما را در برابر این آسیب پذیری ها محافظت می کند. تنها با یک کلیک می توانید سیستم خود را به روز رسانی کنید. نتیجه یک دستگاه ایمن و با کارآیی بهتر است

staging software updater en 2018

به روز رسانی،  یک عنصر کلیدی در تضمین امنیت آنلاین و حفظ حریم خصوصی شما است. یک نرم افزار آنتی ویروس به عنوان  زنگ خانه عمل می کند و مانع از حضور مزاحمان می شود. شما با بروز رسانی به موقع می توانید اطمینان پیدا کنید که آیا تمام درها  و پنجره ها قفل شده اند یا خیر. هنگامی که چیزی نیمه باز به نظر می رسد، با انجام به روز رسانی قبل از اینکه سارق سایبری از آن سوء استفاده کند، آن را برطرف می کنید.

درایورها بیت های نرم افزاری هستند که سخت افزار را بر روی دستگاه شما  فعال می کنند. درایورهای قدیمی می توانند عملکرد ضعیف و ناپایداری مانند انجماد کامپیوتر، صفحه نمایش آبی ، خطا در چاپگر، اتصال ضعیف، و انواع آسیب پذیری ها را به همراه داشته باشند.
قابلیت به روز رسانی درایور به طور مستقیم به آپدیت نرم افزار Avira متصل می شود. برای نصب بروزرسانی ها به سادگی بر روی دکمه “به روز رسانی همه” کلیک کنید. نرم افزار Avira Software Updater طیف گسترده ای از درایور های سخت افزاری را برای پردازنده ها، چاپگرها، دوربین ها، بلندگوها، صفحه کلید، مانیتور، میکروفون، ماوس و سایر دستگاه ها را پوشش می دهد.

نرم افزار Avira Software Updater  از بیش از 150 برنامه های مختلف و از تعداد نامحدود درایور پشتیبانی می کند. بنابراین نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد. این نسخه از محصول اویرا برای ویندوزهای 7 به بالاتر قابل استفاده هستند.

منبع : Avira

بدون دیدگاه