سوالات متداول در مورد Kaspersky Free

bonyan 1396/05/15

ارائه جهانی آنتی ویروس کسپرسکی رایگان باعث ایجاد هیجان عمومی فراوانی شده است و موجب شده است که سوالات بسیاری در اذهان کاربران ایجاد شود. به نظر می رسد که وقت آن رسیده است تا نگاهی بیندازیم به سوالاتی که  مردم در سراسر جهان با آن روبرو هستند و صریح همه چیز پاسخ دهیم.

free faq featured

در اینجا به شش سوال رایج در مورد Kaspersky Free پاسخ داده شده است.

  • هیچ چیزی به صورت رایگان ارائه نمی شود. فایده این کار چیست؟

“هیچ چیزی رایگان نیست “یکی از ادعاهای مورد علاقه ما است؛ با این حال، استثنا نیز برای هر قانون وجود دارد. Kaspersky Free یک راه حل امنیتی کاملا رایگان است که هیچ آگهی شخص ثالث را نشان نمی دهد. همچنین اطلاعات شخصی شما را ذخیره نمی کند. ما به حریم خصوصی شما اهمیت میدهیم

چرا ما یک محصول آنتی ویروس رایگان را آزاد میکنیم؟ جواب بسیار ساده است. هرچقدر مردم بیشتر از راه حل های امنیتی ما استفاده کنند به این معناست که مردم بیشتر امن خواهند بود؛ رایانه های بیشتر به سرویس ابری ما متصل خواهند شد، و این امر به شبکه امنیت کسپرسکی کمک خواهد کرد و ما به نوبه خود قادر خواهیم بود تا تهدیدهای ناشناخته را شناسایی کرده و سریعتر به کشف آنها واکنش نشان دهیم.این مساله که هیچ چیز رایگان نیست یک دیدگاه تجاری است. با کنار گذاشتن این دیدگاه، ما ماموریتی داریم که از صمیم قلب بدان اعتقاد داریم: ما در اینجا برای نجات جهان هستیم. در حال حاضر، با هماهنگی نیروهای بازار ، می توانیم یک ابزار رایگان آنتی ویروس را ارائه کنیم، به این ترتیب موجب صرفه جویی در جهان نیز شویم.

  • این آنتی ویروس رایگان ویژگی خاصی ندارد. اکثر ویژگی های مهم سایر محصولات در این آنتی ویروس وجود ندارد

درست است که مجموعه ویژگی Kaspersky Free همانند راه حل برتر ما _ کسپرسکی اینترنت سکیوریتی – نیست، با این وجود، Kaspersky Free شامل موارد زیر می باشد: اجزای امنیتی اساسی – آنتی ویروس فایل، آنتی ویروس ایمیل و آنتی ویروس وب.

  • من اخیرا Kaspersky Internet Security خریدم، و حالا به من بگویید که می توانم نسخه رایگان داشته باشم؟

Kaspersky Internet Security را خریداری کردید؟ مبارك باشد! شما یک راه حل امنیتی درجه یک را به دست آورده اید. موتور این آنتی ویروس همانند Kaspersky Free است، اما شامل بسیاری از ویژگی های اضافی مانند امنیت پرداخت آنلاین (Safe Money)، پشتیبانی فنی و لایه های امنیت اضافی برای جلوگیری از انواع بدافزارها است. Kaspersky Free را می توان به عنوان یک جلیقه ضد گلوله در نظر گرفت؛ در حالی که استفاده از Kaspersky Internet Security بیشتر شبیه به آن است که پشت دیوار سنگی در یک مبل راحتی نشسته اید.

  • من برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی از آنتی ویروس رایگان دیگری استفاده کرده ام. چرا من به یک آنتی ویروس رایگان متفاوت دیگری نیاز دارم؟

همه آنتی ویروس ها برابر نیستند. همان طور که قبلا ذکر شد، Kaspersky Free از یک موتور آنتی ویروس همانند Kaspersky Internet Security استفاده می کند. با توجه به تعداد جوایزی که از آزمایشگاه های مختلف مستقل دریافت کرده ایم، می توان گفت هیچ محصول ضد ویروس نمی تواند به برتری  راه حل های ما باشد. بنابراین، Kaspersky Free صرفا نوعی از حفاظت است که شما از محصولات رایگان آنتی ویروس انتظار دارید، اما یک ابزار ضد ویروس تضمین شده با کیفیت بالا و رایگان نیز است. همچنین، همانطور که قبلا ذکر شد، هیچ آگهی شخص ثالثی را به شما نشان نمی دهد و یا اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمی کند

  • چه هنگام Kaspersky Free در کشور من در دسترس خواهد بود؟

نسخه جهانی به زبان انگلیسی در حال حاضر در دسترس است، بنابراین یا آن را دریافت کنید و یا منتظر نسخه محلی باشید

kfa generic EN

  • آیا این نسخه رایگان تنها قابل نصب بر روی ویندوز است ؟ مک و اندروید چطور؟

در واقع، Kaspersky Free تنها برای ویندوز منتشر شده است. با این حال، Kaspersky Internet Security for Android در حال حاضر در دسترس است و نسخه پایه آن رایگان است.برای کاربران مک، ما در حال حاضر  Kaspersky Internet Security برای مک ارائه می دهیم.

ما امیدواریم که ما حداقل اکثر سوالات شما را پاسخ داده باشیم  با استفاده از نرم افزار امنیت بالا به صورت رایگان لذت  و امنیت را احساس کنید

 

بدون دیدگاه