چگونه محافظت از دستگاه های هوشمند خود را تضمین کنیم

bonyan 1397/04/05
گوشی هوشمند

واقعیت این است که بسیاری از شرکت ها در مورد نحوه جمع آوری داده ها و این که چگونه از آنها استفاده می کنند یا اینکه آیا آنها را به اشخاص ثالث می فروشند، دارای عملکرد روشنی نیستند.

 

smart home

در اینجا چند گام برای حفاظت از دستگاه های هوشمند به شما معرفی می کنیم :

دستگاه های هوشمند با یک برنامه یا رابط وب همراه می شوند، بنابراین می توانید آنها را با توجه به تنظیمات خود تنظیم کنید. برخی از آنها دارای کنترل حریم خصوصی هستند.هنگامی که یک دستگاه هوشمند ثبت میکنید یک حساب ایمیل جداگانه ایجاد کنید که به طور خاص برای این منظور استفاده شود. شما می توانید از نام های مختلف  استفاده کنید، بنابراین اگر چیزی اشتباه باشد، اطلاعات واقعی شما به خطر نمی افتد.

گوگل و اپل به طور فزاینده ای اقداماتی را برای حفاظت از حریم خصوصی و سیستم عامل های خود، اندروید و iOS انجام می دهند.برای استفاده از این ویژگی ها، منوهای تنظیمات را در دستگاه خود بررسی کنید.

گذرواژههای قوی تنظیم کنید – گذرواژههای پیشفرض که توسط سازندگان تنظیم شده اند اغلب عمومی هستند و در چندین دستگاه استفاده میشوند، و هکرها به راحتی میتوانند آنها را خراب کنند. برای بهبود امنیت شما باید یک رمز عبور قوی داشته باشند.

نرم افزار خود را با بروزرسانی حفظ کنید :

دستگاه های هوشمند باید به روز رسان منظم داشته باشند تا بتوانند  عملکرد خود را تنظیم کنند و امنیت خود را بهبود بخشند. برخی از دستگاه های هوشمند به صورت خودکار به روزرسانی خواهند شد، اما بهتر است شما به طور مرتب دستگاه یا برنامه را بررسی کنید.

دستگاه های هوشمند کنترل شده با صدا، مانند Amazon Echo و Google Home، در برابر ساده ترین هک آسیب پذیرند. برای حل این مساله شما می توانید  صدای خرید را از برنامه الکسا اکو خاموش کنید یا می توانید یک رمز عبور چهار رقمی برای ارائه یک لایه امنیتی اضافی ایجاد کنید.

اسکنر Dojo Intelligent IoT را از BullGuard دانلود کنید. این اسکنر همه دستگاه های IoT شما را که به شبکه Wi-Fi خانگی شما متصل هستند را اسکن می کند و تشخیص می دهد که کدامیک از آنها بیشترین خطر نقص امنیتی را دارند.

منبع : BullGuard

بدون دیدگاه