یک لوگوی جدید : امکانات بی نهایت

bonyan 1396/06/22

Blog Avast business logo launch RGB 1920x1000px 1

برای چندین دهه، Avast موفق به ارائه امنیت پایدار برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، از جمله موسسات بهداشتی، آموزش، خرده فروشی، تولید و املاک و مستغلات، نگهداری داده ها و کارکنان خود شده است. Avast به شما امکان  لذت بردن از رشد باور نکردنی کسب و کارتان را می دهد. است. ما خیلی تلاش کرده ایم تا خود را همچنان قوی نگه داریم.

کاتالیزور برای تغییر:

به دست آوردن فن آوری های AVG  و Avast در ماه اکتبر ماه گذشته تجارت امنیتی بزرگی برای کسب و کار های مردم بود.  در حالی که نامهای تجاری متعددی در بازار تجاری وجود دارد  این یک فرصت شگفت انگیز برای ما بود و  مشخص شد که زمان مناسبی برای متحد کردن مارک های ما به یک نام تجاری Avast Business می باشد.

 

5=1+1

هدف ما از این ادغام این بود که بهترین تکنولوژی را از  AVG و Avast بگیریم و یک خط تولید واحد را ایجاد کنیم که به بهترین وجه در خدمت مشتریان باشد. با تمرکز توجه ما بر نام Avast Business ، ما توانایی شناخت جهانی و قدرت خود را افزایش دادیم، و همچنین واژه “کسب و کار” را در لوگو برجسته کردیم تا تعهد ما به مشتریان تجاری مان را به رخ بکشیم. این یک استعاره بصری کامل است برای آنچه که ما انجام می دهیم: ساده سازی راه حل های امنیتی بیش از حد پیچیده، به طوری که حتی کسب و کارهایی با منابع محدود و بودجه متوسط نیز هرگز در ایجاد امنیت به مشکل برنخورند. با سرمایه گذاری در یک مارک، اکنون ما تعهد خود را به بازار نشان می دهیم و همچنان در آن سرمایه گذاری خواهیم کرد و آن را  به تمامی شرکت ها در سطح جهانی گسترش خواهیم داد.

منبع : https://blog.avast.com/one-new-logo-infinite-possibilities

بدون دیدگاه