فاش شدن قسمت چهارم فصل هفت سریال بازی تاج و تخت توسط هکرها

bonyan 1396/05/14

game of thrones logo

قسمت چهارم آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت قبل از تاریخ انتشار رسمی خود، آنلاین شده است. لینک های دانلود این قسمت  در Reddit و توییتر به اشتراک گذاشته شده است .البته به نظر میرسد  این ویدیو  یک نسخه داخلی با کیفیت پایین است.

در اوایل این هفته،شبکه تلویزیونی HBO قربانی یک هک شد که منجر به سرقت داده ها شد.  علاوه بر قسمت های کامل نمایش های دیگر، اسکریپت ها و اسپویلر ها برای Game of Thrones وجود داشت که آنها نیز پس از آن نشت کردند. با این حال،  به نظر نمی رسد که هک منبع نشت این قسمت از سریال  بوده است.

هرکسی که این قسمتی را که به صورت غیر قانونی درز پیدا کرده است  را مشاهده میکند، علامت ستاره هند را در گوشه ویدیو متوجه خواهد شد. این علامت توزیع کننده HBO در هند است و به نظر می رسد که این شرکت منبع این قسمت است. در حالی که این نشت ها به وضوح خبر بدی برای HBO است، منبع هندی هشدار می دهد که هکرها که در اوایل هفته گذشته سعی در حمله داشتند، موفق نشدند فیلماین قسمت را به دست بیاورند.

HBO هنوز درباره این مساله چیزی نگفته است، اما برای پخش کننده آن تا به حال روشن شده است که افراد زیادی توانسته اند به طور غیر قانونی  از سایت های تورنت این قسمت را دانلود و پیش از زمان انتشار اصلی آن را مشاهده نمایند.

منبع : https://betanews.com/2017/08/04/game-of-thrones-s07e04-leak/

بدون دیدگاه