اپ جدید یاهو مسنجر

bonyan 1395/12/24

فهرست مطالب
اپ جدید یاهو مسنجر

اپ جدید یاهو مسنجر برای ویندوز دسکتاپ عرضه شد .

 

به دنبال یک مسنجر جدید هستید؟  یاهو خواسته ی شما را با کلاینت پیام رسان جدید خود برآورده می کند .اینکه اپ جدید یاهو مسنجر هم در نسخه ی موبایل و هم در نسخه ی دسکتاپ پلتفرم ویندوز موجود است واقعا جالب به نظر می رسد .

علاوه بر زیبایی و لذت بخش بودن کاربری این اپ ، اپ جدید یاهو مسنجر ده ها قابلیت جدید را به میدان آورده تا تجربه ی کاربری شما را به طور چشمگیری بهبود دهد . مواردی مانند پشتیابنی از GIF  ، لایک و قابلیت حیاتی unsend  . همه و همه  یک اپ با کیفیت و قوی را در اختیار شما قرار می دهند

در زیر امکانات اپ جدید یاهو مسنجر به تفکیک میخوانید :

  • اشترگ گذاری سریعتر تصاویر – قابلیت انتشار سریع و با رزولوشن بالای تصاویر این امکان را می دهد تا تمام عکس های تعطیلات خود را به راحتی به اشتراک بگذارید

  • پشیمانی و برگشت ! – آرزو میکنید ای کاش تصویر و پیامی که ارسال کرده اید را ارسال نمی کردید ؟ بر روی unsend تپ کنید و پیام مورد نظر از گفتگو حذف خواهد شد .

  • با GIF ها حرف بزنید  – چرا حالت های خود را به اموجی محدود کنید ؟ با GIF  حالات خود را راحتتر ابراز کنید

  • علاقه ات را با یک “لایک” نشان بده – جواب دادن به یک پیام یا عکس با یک “لایک” از همشه آسانتر است .

  • مستقیما از طریق ایمیل خود چت کنید – وارد پنل ایمیل خود در یاهو شوید و ببینید آیا یاهو مسنجر جدید را میبینید ؟ اگر به پنل شما اضافه شده دیگر گفتگو سخت نخواهد بود .

 

این تغییرات اساسی در یاهو مسنجر برای کسانی که همین حالا هم کاربر یاهو هستند خبر خوبی خواهد بود و شاید برخی افراد را مجاب کند تا دیدی جدیدی به سروریس های پیام رسان پیدا کنند . گرچه این اپ نمیتواند از مسنجر فیسبوک یا سایر سرویس های پیام رسان مانند اسکایپ پیشی بگیرد اما در بهبود تجربه ی کاربری افرادی که از یاهو میل استفاده میکنند نقش موثری خواهد داشت .

ما هرگونه تغییر و افزوده شدن امکانات جدید به این سرویس را زیر نظر خواهیم داشت و شما را آگاه میکنیم .

 

منبع :

http://www.winbeta.org/news/new-yahoo-messenger-app-available-windows-desktop

 

 

بدون دیدگاه