شما اکنون می توانید برای دوستان با استفاده از اسکایپ پول ارسال کنید

bonyan 1396/05/15

money dollars bundle

به راحتی می توانید برای دوستان خود پول ارسال نمایید. در حال حاضر، با همکاری اسکایپ و پی پال با هم، شما هم اکنون می توانید ارسال و دریافت پول در وسط یک گفتگوی اسکایپ داشته باشید بدون نیاز به تغییر برنامه ها و یا باز کردن مرورگر خود.

آخرین ویژگی اسکایپ که توسط مایکروسافت ارائه شده است ویژگی ارسال پول است. برای استفاده از ویژگی جدید ارسال پول اسکایپ شما باید یک حساب PayPal موجود داشته باشید یا از ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید.هنگامی که یک حساب PayPal دارید، واقعا آسان (شاید خیلی آسان) است برای کسی که در حال صحبت با او در اسکایپ هستید پول ارسال کنید. این زمانی است که شما ساکن یکی از 22 کشوری باشید که در حال حاضر این برنامه در آن پشتیبانی می شود (U.S.، کانادا، انگلستان و هر کشور در منطقه یورو به جز موناکو و شهر واتیکان.)

نحوه ارسال پول به کسی که از اسکایپ استفاده می کند:

  • در یک مکالمه Skype، روی یافتن یا کشیدن به سمت راست ضربه بزنید.
  • گزینه ارسال پول را از لیست افزودنیها انتخاب نمایید.
  • کشوری را که دوست شما در آن زندگی می کنند انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید.
  • مبلغی را که میخواهید ارسال کنید وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.
  •  برای تکمیل انتقال وجوه بر روی  گزینه ارسال کلیک کنید

لازم به ذکر است که بسته به روش پرداخت ارز در حال انتقال و اینکه آیا شما در حال ارسال پول به کشور دیگری هستید، انتقال شما ممکن است هزینه PayPal را متحمل شود. بنابراین قبل از شروع به استفاده از قابلیت ارسال پول اسکایپ، ما به شما توصیه می کنیم  از سرویس های PayPal، هزینه های معامله را بخوانید.برای استفاده از ویژگی Send Money شما نیاز به آخرین نسخه برنامه تلفن همراه اسکایپ  در Android یا iOS خواهید داشت.

منبع : http://www.makeuseof.com/tag/send-money-friends-using-skype/

بدون دیدگاه