آنتی ویروس بولگارد – فینالیست PCR در سال 2018

bonyan 1396/12/14
pcr

شرکت بولگارد به عنوان یک فینالیست در رده «نرم افزار، خدمات و پشتیبانی» در جایزه PCR در سال 2018 معرفی شده است. این نشان از تلاش شرکت برای ارائه بالاترین سطح حمایت  از مشتریانش است.جایزه PCR در صنعت بسیار مورد توجه است؛نامزدی این شرکت ؛ نشان دهنده کار سخت این کمپانی برای  ارائه بهترین محصولات ممکن  و حصول اطمینان از بالاترین سطح حمایت از کاربرانش است.

pcr

این شرکت در ادامه توانست نوآوری و مدیریت امنیت IoT، را در نسخه های 2018 نرم افزار امنیتی خود مطرح کند، علاوه بر اینکه، ویژگی های امنیتی سازمانی را در نسخه های کاربران خانگی در محصول BullGuard Premium Protection منتشر کرد.

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در موفقیت بولگارد این است  که این شرکت توانست  در طول 18 ماه گذشته از یک پخش کننده سنتیبه یک رهبر امنیت سایبری تبدیل شود. ارائه خدمات متقارن به  کاربران خانگی و سازمانی از طریق یک تیم پشتیبانی اختصاصی، در دسترس بودن به صورت24/7 ، ارائه به صورت  هشت زبان مختلف نیز در نامزدی این آنتی ویروس  تاثیرگذار بود.

هر سال 85% از مشتریان این کمپانی ، محصول خود را دوباره تمدید می کنند.اما شاید چیزی که واقعا BullGuard را در بخش «نرم افزار، خدمات و پشتیبانی» بالا می برد، برنامه Advantage است.این شرکت از سال 2010، بیش از 13.7 میلیون یورو به شرکای خود پرداخت کرده است که از طریق 25 درصد سهم درآمد آنلاین تمدید محصول، پرداخت می شود.

منبع : bullguard

بدون دیدگاه