شروع سال 2018 با عملکرد سریع تر PC

bonyan 1396/11/14

avast resolution 2 2018

1. از برنامه های قدیمی خارج شوید

تقریبا همه رایانه های شخصی برنامه هایی دارند که صرفا هیچ کاربردی برای کاربر نداشته و تنها فضای دیسک را کاهش می دهند. این می تواند برنامه هایی باشد که شما قبلا از آن برای مدتی استفاده می کرده اید  یا “junkware” که توسط سازنده کامپیوتر شما نصب شده است و هرگز به آن نیاز نداشته اید. کافی است مراحل زیر را انجام دهید :

  • کاربران ویندوز 7/8 : کنترل پنل را باز کرده  و بر روی برنامه ها کلیک کنید. در اینجا شما می توانید یک لیست از تمامی برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را پیدا کنید. من پیشنهاد می کنم که از طریق این  لیست آیتم ها و  برنامه هایی را که نیازی به آن  ندارید پاک کنید.

Avast Blog optimize 2

  • کاربران ویندوز 10: روی دکمه کوچک ویندوز در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید و سپس  روی نماد تنظیمات کلیک کنید

avast blog optimize 3

این لیست به شما  تمام برنامه ها، ابزارها ، درایور ها را به شما نشان میدهد. از جمله برنامه های داخلی که ممکن است نیازی به آن نداشته باشید.  اگر شما  درباره برخی از آنها اطلاعاتی ندارید می توانید با سرچ کردن در گوگول در مورد آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

اما اگر یک آیتم در این لیست پیدا کنید که لازم دارید؟ خب،  ما یک دستورالعمل ساده برای آن داریم: حالت خواب، که در Avast Cleanup Premium موجود است. پس از نصب، شما لیستی از تمام برنامه های PC خود را  که فعلا به آن نیازی ندارید اما امکان پاک کردن آنها وجود ندارد در این آنتی ویروس ذخیره می کنید تا آنها را به صورت موقت منجمد کند.

2. فضای دیسک را آزاد کنید

بخش هایی مانند کش ، دانلود ها و بارگیری ها و … را پاک کنید. این موارد روی هارد دیسک شما فضای بیشتری می گیرد و هنگامی که آن را پر می کند، کامپیوتر شما به معنای واقعی کلمه از بین می رود.  بهتر است اجازه دهید یک ابزار پاک کردن دیسک مانند Avast Cleanup Premium برای رایانه های شخصی ، این کار را برایتان انجام دهد.

Avast blog optimize 4

 

در Avast، ما حفاظت از زندگی دیجیتال شما را یکی از ماموریت های  مهم خود می دانیم.

منبع : avast

بدون دیدگاه