آشنایی با ویژگی های اندروید 8 ( Android O)

bonyan 1396/05/02

 

سه هفته مانده تا سیستم عامل اندروید 8 عرضه شود.

اندروید o در حالی وارد می شود که نوقا در حال اوج گرفتن است و اواسط آگوست با قابلیت‌های متفاوت می آید.اما اکنون زمان آن است که برخی از ویژگی های مهم آن را بررسی کنیم :

android thmb

  •  حفظ عمر باتری 

    برنامه های کمتری در پس زمینه قابل اجرا هستند در نتیجه عمر باتری بیشتر است، و در نتیجه  کاربران تجربه خوشایندتری خواهند داشت. خواهد.  این امر به  دلیل استقرار قوانین سختگیرانه Android O در فرایندهای پس زمینه است.  زیرا همواره یکی از معضلات دارندگان گوشی‌های اندرویدی خورده شدن باتری و دیتا است که گوگل قول داده است تا در اندروید 8 آن را برای همیشه حل کند.

Background restrictions amp limits mean better battery life 1

  • تصویر در تصویر 

مورد تصویر در تصویر در اندروید 8 پیشرفت عظیمی محسوب می‌شود . شما می توانید تمام فیلم های YouTube را تماشا کنید و یا  آنها را در هنگام مرور یک برنامه دیگر در دستگاه خود تماشا کنید.

Picture In Picture mode is awesome

  • رابط کاربری ساده

لیست کردن آیتم‌ها و منوها در منوبار بالای گوشی به صورت نامحدود تغییر شگرف دیگری است که اندروید 8 به خود دیده است. در نوقا تا 24 آیتم لیست می‌شود اما در اندروید شیرینی کشمشی محدودیت برداشته شده است و کاربر می‌تواند ان را کاستومایز کند.

Streamlined interface

  • فیلتر کردن نوتیفیکیشن ها

انواع مختلفی از اطلاع رسانی وجود دارد – هشدارها، پیام های عمومی، تصاویر، ذخیره سازی، متفرقه، و غیره – و کاربران می توانند هر کدام از این ها را دلخواه خود  خاموش کنند و یا اندازه آنها را به دلخواه تغییر دهند و فیلتر نماید

Snooze and filter notifications

  • بهبود کیفیت صوتی

گوگل با سونی همکاری کرده است تا کیفیت صوتی را از طریق بلوتوث بهبود بخشد. اجرای صوت های-فای LDAC با کیفیت از طریق بلوتوث روی اندروید 8 باعث می‌شود تا بهترین کیفیت ممکن آهنگ، از طریق بلوتوث روی هدفون‌های بی‌سیم اجرا شود.

Hi Fi Bluetooth audio

  • انتخاب متن هوشمند 

متن هوشمند هنگام تایپ کردن و شماره گرفتن روی مکان‌های خاص روی گوگل مپ به اندروید 8 اضافه شده است.

Smart text selection

منبع: https://www.phonearena.com/news/Android-O-8-essential-upcoming-features-to-look-out-for_id96211

بدون دیدگاه