کمپانی ایست 30 سال نوآوری در فناوری اطلاعات را با 30 هزار دلار به ارمغان می آورد

bonyan 1396/05/01

Untitled design 9 1

برای هر شرکت یا سازمان اطمینان داشتن از اینکه به تکنولوژی امن دسترسی دارد امری مهم می باشد. مهم است که افراد مختلف در هر شغل و مقامی که هستند بتوانند از سیستم ها و اینترنت با امنیت کامل استفاده کنند.

در ESET، ما افتخار می کنیم که بگوییم که در 30 سال گذشته، توانسته ایم بهترین تکنولوژی امنیتی را ایجاد کنیم. امروزه  ما نیز مشتاق هستیم در بسیاری از رویدادها مشارکت کرده و از آن استقبال می کنیم . به همین دلیل ما 30 سال نوآوری فزاینده تکنولوژی در فناوری اطلاعات را جشن می گیریم، ما می خواهیم به افرادی که در کنار ما برای 30 سال آینده شرکت می کنند، کمک کنیم تا دنیای دیجیتال هوشمند، قوی و فراگیری را بسازیم.

Untitled design 10 1

بر این اساس، ما مبلغ 30،000 دلار به بخش هایی که چشم انداز ما در مورد آینده را به اشتراک می گذارند، اختصاص می دهیم

ما می خواهیم در سه بخش زیر تمامی پیشنهاد ها را بشنویم :

  • زنان در فن آوری
  • آموزش امنیت سایبری یا STEM / STEAM
  • سازمان هایی که به راه اندازی استارت آپ ها اختصاص یافته اند.

چرا این سه گروه:

  • زنان در فن آوری

در حالیکه زنان بیش از 46 درصد از کل نیروی کار ایالات متحده را تشکیل می دهند، اما کمتر از 11 درصد از نیروی کار سایبری را تشکیل می دهند. برای اینکه فناوری برای همه مفید باشد – و برای ایجاد یک مجموعه متنوعتری از دیدگاهها برای حل مشکل فناوری ناامن – ما باید همه افراد را فارغ از جنسیت در نظر بگیریم.

Untitled design 8 1

 

  • آموزش امنیت سایبری یا STEM / STEAM

حتی بچه هایی در هصر تکنولوژی و دیجیتال متولد شده اند نیز بایستی در مورد نحوه کار کردن با کامپیوترها آموزش ببینند تحقیقات نشان می دهد که آشنایی بچه ها با علم، تکنولوژی، مهندسی، هنر و ریاضی (STEAM) در اوایل دوران کودکی می تواند به ایجاد خلاقیت و کنجکاوی در درون آنها  کمک کند و به آنها برای افرایش دانش حرفه ای در تکنولوژی از جمله امنیت سایبری انگیزه  دهد.

  • سازمان هایی که به راه اندازی استارت آپ ها اختصاص یافته اند.

امروزه فناوری عالی و امن فردا توسط نوآوران ساخته شده است. انکوباتورها و شرکت های غیر انتفاعی متمرکز بر کسب و کار که منابع را برای شرکت های فناوری پیشرفته و کارآفرین فراهم می کنند می توانند به ما برای حمایت از نوآوری های امنیتی کمک کنند تا تکنولوژی را در جهت ایمن تر حرکت دهند.

کمک به گسترش کلمه

ما خوانندگان عزیز را تشویق می کنیم تا به افرادی که کار خوبی برای خدکت به جامعه انجام می دهند کمک کنیم . این مقاله را به اشتراک بگذارید. 30 سال بعد ، توسعه تکنولوژی خیلی شگفت انگیزتر از گذشته است.

منبع : https://www.welivesecurity.com/2017/07/21/eset-innovation-it-security/