گسترش نوآوری های هوشمند در آفیس 365

bonyan 1396/10/09

Harry Shum، معاون اجرایی مایکروسافت ، پیش از این امروز در سانفرانسیسکو، نشان داد که چگونه مایکروسافت فناوری های هوشمند را در محصولات اصلی خود تزریق می کند تا امکان استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای همه فراهم شود و هدف ساده آن این است که به مردم برای انجام بهتر کارها کمک کند.قابلیت های جدید Office 365 AI به مشترکان کمک می کند  بینش جدیدی از داده ها را کشف کند، دانش سازمانی را تحت تأثیر قرار دهد، و در زمان مقتضی نسبت به رویدادها واکنش نشان دهد.

 

  • هر روز میلیون ها نفر از مشترکین Office 365  از  اکسل برای انجام  عملیات تجزیه و تحلیل های پیچیده و بررسی ارزش داده های سازمان خود استفاده می کنند. با این حال، برای بسیاری، استخراج بینش کلیدی از یک مجموعه داده جدید می تواند ترسناک باشد. امروز، پیشنمایش Insights در اکسل را معرفی میکنیم که یک سرویس جدید است که به شناسایی روندها، ناهنجاری ها و سایر تجربیات مفید کمک می کند و دیدگاه های جدید و مفیدی را در مورد داده ها ارائه می دهد.

New to Office 365 in December 1

  • هر محل کار ،منحصر به فرد است و درک واژگان داخلی مورد استفاده در یک سازمان می تواند برای موفقیت ضروری باشد. امروزه ما یک ویژگی جدید مایکروسافت ورد با نام Acronyms را ارائه می کنیم. با استفاده از این ویژگی، می توانید اصطلاحات اختصاری را کهقبلا در ایمیل ها و اسناد سازمان تعریف شده اند بهتر بشناسید .

acronyms

 

  • در سال 2017، چندین قابلیت جدید در Outlook ارائه کردیم  که به کاربران کمک کرد تا به طور خودکار  زمان سفر ، ایمیل های مرتب سازی، جلسات برنامه ریزی و غیره را تشخیص دهند. امروزه ما این مجموعه ابزارها را با ارائه Cortana به کاربران در بالاترین حالت خود قرار می دهیم. هنگامی که قرار ملاقاتی تنظیم می کنید یک اطلاع رسانی با دستورالعمل هایی برای رانندگی و حمل و نقل عمومی  و اطلاعات ترافیکی در مورد مکان ملاقات را در زمان واقعی برایتان ارسال می کند.

SCS OfficeNews Outlook 57 PHONE

 

  • در اوایل سال جاری، ما توانایی OneDrive و SharePoint را برای تشخیص خودکار محتوای درون تصاویر را نشان دادیم .امروز ما این قابلیت را  برای جستجو در تصاویر و محتواها گسترش می دهیم.  می توان برای یافتن طیف گسترده ای از محتوا، از جمله رسیدها  و کارت های کسب و کار بدون نیاز به دانستن  اینکه کجا تصاویر ذخیره می شود، از این ویژگی استفاده کرد.

Search

 

منبع : https://blogs.office.com/en-us/2017/12/13/new-to-office-365-in-december-extending-human-ingenuity-with-everyday-ai/?eu=true

بدون دیدگاه