لذت بردن از بازی های المپیک کره جنوبی با حفظ امنیت سایبری

bonyan 1396/11/17

در طول بازی های المپیک زمستانی Pyeongchang 2018 با این نکات، ایمنی و امنیت سایبری خود را تقویت کنید.

Avast Blog Olympics

با شروع بازی های المپیک زمستانی کل دنیا به تماشای آن خواهند نشست. البته، درست مثل هر رویداد بزرگ و چند ملیتی، نگرانی ها و چالش های امنیتی نیز در این زمینه  وجود دارد. به گفته مقامات دولتی نزدیک به دو سال برای ایجاد امنیت فیزیکی در PyeongChang تلاش کرده است. در حالی که اقدامات امنیتی سطح بالایی در حفاظت از ورزشکاران، شرکت کنندگان و دیپلمات ها از آسیب فیزیکی،  صورت گرفته است اما سوال این است : در مورد امنیت سایبری چه تدابیری اندیشیده شده است؟ به نظر می رسد که هنوز کارهای زیادی انجام نشده است بنابراین خودتان باید دست به کار شوید و از خودتان محافظت نمایید.

خبر خوب این است که این نکات و پیشنهادها، چیزی است که قبلا شنیده اید. در Avast، ما این آهنگ را برای سالهابرای شما خوانده ایم و همچنان در هر فرصتی که می توانیم، آن را به شما گوشزد می کنیم . این ماموریت روزمره ما برای محافظت از زندگی دیجیتال شما است.

راهنمای حفاظت مسافرتی ما چندین اقدام را که می تواند به حفظ امنیت شما کمک کند را در اختیارتان می گذارد.

  • غیرفعال کردن اشتراک فایلها – اطمینان حاصل کنید که هیچ فایل یا درایو برای به اشتراک گذاشتن وجود ندارد؛ در غیر اینصورت هر کسی که در همان شبکه باشد قادر به دسترسی به این داده ها می باشد
  • به روز رسانی همه چیز – به خصوص سیستم عامل و نرم افزار امنیتی
  • از یک برنامه ردیابی دستگاه استفاده کنید – کاربران اندرویدی می توانند از برنامه «Find My Device» استفاده کنند در حالی که کاربران اپل می توانند «Find My iPhone».
  • هنگام انجام امور بانکی همیشه از یک VPN در Wi-Fi باز استفاده کنید
  • فقط سایت های امن را باز کنید –  در هنگام مسافرت مطمئن شوید که URL با https آغاز می شود. همچنین URL را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی نوشته شده است.

از بازی ها لذت ببرید و ایمن باشید

منبع : Avast

 

بدون دیدگاه